[01TEMA] Teorie matic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 19
- Procento hodnotících: 36 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 19 studentů.
- Ukončilo předmět: 16 studentů.
- Průchodnost: 84 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Každý student si připraví přednášku na zadané téma.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Pokročilá teorie matic. Prezentace studentů na určitá témata.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Předmět se skládá ze studentských prezentací na různá témata týkající se matic. Zápočet je za docházku a právě onu samostatnou prezentaci poskytnuté látky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Předmět je koncipován jako série studentských přednášek. Ty spolu ne vždy úplně souvisí a tedy netvoří souvislou teorii. Nemám pocit, že by mi toho předmět moc dal po stránce teorie matic. Největśí přidaná hodnota je asi ve vyzkouśení si přednášení a hodnocení od spolužáků. Bohužel je toto trochu bržděno faktem, že studenti přednáší věci, kterým ve většině případů rozumí jen povrchně v rozsahu poskytnutého článku. (+ samozřejmě v rozsahu toho, co si pamatují z lin. algebry). Předávání znalostí je ale velmi náročné a vyžaduje velmi velké porozumění látce (6. úroveň v Bloomově taxonomii). Pokud tedy opravdu bylo cílem předmětu vyzkoušet si přednášení, zvážil bych, zda přidělovat studentům články z teorie matic.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
-
Krásný předmět vedený formou semináře, kde studenti přednášejí studentům a t je pak hodnotí. A nakonec semestru sladká tečka.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika
-
Nutné minimum teorie matic podobné rozumnou formou.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
N :
Oznámkujte předmět [7]
Průměr odpovědi: 1.86
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 42 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 28 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 85 % [6]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká