Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01TEMA] Teorie matic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 19
  • Procento hodnotících: 36 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 19 studentů.
  • Ukončilo předmět: 16 studentů.
  • Průchodnost: 84 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Každý student si připraví přednášku na zadané téma.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Pokročilá teorie matic. Prezentace studentů na určitá témata.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Předmět se skládá ze studentských prezentací na různá témata týkající se matic. Zápočet je za docházku a právě onu samostatnou prezentaci poskytnuté látky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Předmět je koncipován jako série studentských přednášek. Ty spolu ne vždy úplně souvisí a tedy netvoří souvislou teorii. Nemám pocit, že by mi toho předmět moc dal po stránce teorie matic. Největśí přidaná hodnota je asi ve vyzkouśení si přednášení a hodnocení od spolužáků. Bohužel je toto trochu bržděno faktem, že studenti přednáší věci, kterým ve většině případů rozumí jen povrchně v rozsahu poskytnutého článku. (+ samozřejmě v rozsahu toho, co si pamatují z lin. algebry). Předávání znalostí je ale velmi náročné a vyžaduje velmi velké porozumění látce (6. úroveň v Bloomově taxonomii). Pokud tedy opravdu bylo cílem předmětu vyzkoušet si přednášení, zvážil bych, zda přidělovat studentům články z teorie matic.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
    • Krásný předmět vedený formou semináře, kde studenti přednášejí studentům a t je pak hodnotí. A nakonec semestru sladká tečka.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika
    • Nutné minimum teorie matic podobné rozumnou formou.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
N :  Oznámkujte předmět [7]

Průměr odpovědi: 1.86

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 28 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [6]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká