[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 57
- Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 57 studentů.
- Ukončilo předmět: 49 studentů.
- Průchodnost: 85 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Každý týden přijde externista přednášet o problematice související s částicovou fyzikou. Kvalita přednášky je tudíž závisla na konkrétní osobě. Některé byly zajímavé, jiné vzhledem k brzkým hodinám dost uspávající.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Keby nebol 7:30 ráno a nebolo by v posluchárni tak 15 stupňov, predmet by ma značne viac bavil.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Koľkokrát v živote ešte budem počuť, koľko kilometrov má obvod LHC v Cerne a čo to je Štandardný model? Ďakujem, neprosím. Omieľanie toho istého stále dokolečka, no povedzme si na rovinu, 5 krát ráno vstať za 2 kredity sa asi oplatí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Předmět o všem možném a zároveň o ničem. Pro všeobecný přehled je to dobrý nápad, hlubší poznání ale přijde až později.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
-
Předmět se těžko hodnotí, protože každá přednáška byla jiná. Témata zajímavá, kvalita přednášejících však kolísala. Vstávání na půl osmou tomu také nepomohlo.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
zajimavy predmetst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R033 Radiologická technika V
-
Zaujímavé prednáškyst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 37 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 12 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [6]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká