Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 57
  • Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 57 studentů.
  • Ukončilo předmět: 49 studentů.
  • Průchodnost: 85 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
    • Každý týden přijde externista přednášet o problematice související s částicovou fyzikou. Kvalita přednášky je tudíž závisla na konkrétní osobě. Některé byly zajímavé, jiné vzhledem k brzkým hodinám dost uspávající.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Keby nebol 7:30 ráno a nebolo by v posluchárni tak 15 stupňov, predmet by ma značne viac bavil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Koľkokrát v živote ešte budem počuť, koľko kilometrov má obvod LHC v Cerne a čo to je Štandardný model? Ďakujem, neprosím. Omieľanie toho istého stále dokolečka, no povedzme si na rovinu, 5 krát ráno vstať za 2 kredity sa asi oplatí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Předmět o všem možném a zároveň o ničem. Pro všeobecný přehled je to dobrý nápad, hlubší poznání ale přijde až později.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
    • Předmět se těžko hodnotí, protože každá přednáška byla jiná. Témata zajímavá, kvalita přednášejících však kolísala. Vstávání na půl osmou tomu také nepomohlo.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • zajimavy predmet
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R033 Radiologická technika V
    • Zaujímavé prednášky
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 12 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [6]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká