[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 17 / 127
- Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 127 studentů.
- Ukončilo předmět: 79 studentů.
- Průchodnost: 62 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
-
Na získání zapoctu je potřeba vypracovat 3 protokoly, což je casove narocny, vzhledem k ostatním předmětům. To je asi jediný problém. Pokud si zrovna nehovite ve vytvářeni protokolu, tak předmět raději nebrat.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Nic moc zajímavého, ale užitečný.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Oceňuji seznámení s Texem, Užitečná věc.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Super předmět, který vám vysvětlí, jak má vlastně vypadat protokol na vysoké škole a jako bonus se s největší pravděpodobností naučíte s dvěma novými programy (protože ve wordu a excelu to prostě udělat pořádně moc nejde). První protokol je časově náročnější, ale v prváku (a zvlášť v první polovině semestru) máte ještě čas na to, abyste s ním bojovali.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Velmi užitečný předmět, dobrá motivace k naučení v TeXust. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Časování protokolů bylo nejhorší možné, vždy jsme psali písemné práce a příprava protokolu zabrala důležitý čas.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Motivace k práci v LaTeXu a seznámení se s gnuplotem. Úkoly, i když jen tři, poměrně časově náročné (zvlášť když v LaTeXu neumíte a bojujete s formátováním). Dobrý úvod k praktikám, seznámení se s měřením ve fyzice.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Na předmět jsem přestal chodit. Někdo s ním mít problém nebude, ale já ano, protože bohužel neumím psát v LaTeXu od základní školy a neumím dělat grafy tak kvalitně, jak bylo požadováno. Spolu s náročností matematických předmětů a mechaniky mi nezbyl čas, abych se toto doučoval doma samostudiem. Proto jsem to vzdal. Mrzí mě to, protože se zde dělají praktické věci. Ale kdo nemá s touto praxí zkušenost z předchozího života, tak je to náročná překážka.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Na prednáškach máte možnosť zistiť ako to funguje vo svete experimentálnej fyziky, naučiť sa pracovať so softvérami, ktoré používa napr. CERNst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Předmět mě příliš nebavil, ale vím, že ho budu potřebovat, takže jsem neměl na vybranou.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Předmět mi velmi pomohl s psaním protokolů. Myslím, že je to velmi dobrá příprava na praktika.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Skvělý úvod do toho, jak správně zpracovávat data, počítat chyby měření a psát protokoly.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Učivo jako takové je vcelku nezajímavé, ale chápu, že je potřebné pro druhý semestrst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Úkoly a přednášky byly fajn a celkem informativní. Místy nudné, ale jinak super.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Velmi užitečný předmět, který každého studenta vhodí do světa Latexu, Gnuplotu a případně dalších nástrojů. Praxe ve vytváření protokolů je užitečná.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Ve srovnání např. s DEF, který má taky 2 kredity, bylo toto náročnější. Ale ne zas tak moc, abych trval na více kreditech. Oceňuji 3 cvičné protokoly ke zpracování, moc mi to pomohlo naučit se psát protokol v LaTeXu, pracovat s GnuPlotem apod. Některým spolužákům jsem musel pomáhat se začátky v LaTeXu, 1. protokol byl "porod".st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [17]
Průměr odpovědi: 1.94
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 41 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 35 % [6]: 2
- 3 : 11 % [2]: 3
- 4 : 11 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]
Průměr odpovědi: 1.36
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 52 % [9]: ano
- 3 : 29 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká