Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04NM1] Němčina M1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 41
  • Procento hodnotících: 19 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 41 studentů.
  • Ukončilo předmět: 33 studentů.
  • Průchodnost: 80 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
    • Úvod do akademické němčiny.
      Jindřich Fleišmann st. obor: 3901R072 V
    • Donutí trošku si připomenout jazyk a svým způsobem taky dobrý odpočinek od ostatního.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Líbí se mi více než výuka na střední škole. Mám pocit, že jsem se i něco naučil.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
    • Vstávání na půl osmou a množství práce opravdu za ten jeden kredit nestálo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Jazyky jsou určitě také velice důležité. Ale i když jsem němčinu vždy měla velice ráda, neměla jsem čas na vypracovávání takového množství domácích úkolů.Měla jsem dost práce s tím, se připravovat na důležitější předměty.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Předmět je dle mého názoru špatně koncipovaný. Hodinová dotace je příliš malá na to, aby se člověk něco naučil, zároveň jsou hodiny vedené k tomu, abychom se dostali do vědeckých oblastí - aniž bychom dobře zvládali základy. A to, že je to za 1 kredit, to je prostě výsměch. Zbytečný předmět, kdyby aspoň nebyl povinný. Už tak je semestr náročný dost, a ještě tam cpát druhý jazyk, ze kterého si student nic neodnese...
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Určitě užitečný předmět, dobrý k osvěžení/zdokonalení jazyka.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 1.88

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 25 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 25 % [2]: ano
  • 3 : 62 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká