[04NM1] Němčina M1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 41
- Procento hodnotících: 19 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 41 studentů.
- Ukončilo předmět: 33 studentů.
- Průchodnost: 80 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Úvod do akademické němčiny.Jindřich Fleišmann st. obor: 3901R072 V
-
Donutí trošku si připomenout jazyk a svým způsobem taky dobrý odpočinek od ostatního.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Líbí se mi více než výuka na střední škole. Mám pocit, že jsem se i něco naučil.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Vstávání na půl osmou a množství práce opravdu za ten jeden kredit nestálo.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Jazyky jsou určitě také velice důležité. Ale i když jsem němčinu vždy měla velice ráda, neměla jsem čas na vypracovávání takového množství domácích úkolů.Měla jsem dost práce s tím, se připravovat na důležitější předměty.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Předmět je dle mého názoru špatně koncipovaný. Hodinová dotace je příliš malá na to, aby se člověk něco naučil, zároveň jsou hodiny vedené k tomu, abychom se dostali do vědeckých oblastí - aniž bychom dobře zvládali základy. A to, že je to za 1 kredit, to je prostě výsměch. Zbytečný předmět, kdyby aspoň nebyl povinný. Už tak je semestr náročný dost, a ještě tam cpát druhý jazyk, ze kterého si student nic neodnese...st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Určitě užitečný předmět, dobrý k osvěžení/zdokonalení jazyka.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.88
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 37 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 25 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.71
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 25 % [2]: ano
- 3 : 62 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká