[16ZBAF1] Základy biologie, anatomie a fyziologie člověka 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 23
- Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 23 studentů.
- Ukončilo předmět: 13 studentů.
- Průchodnost: 56 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
Zajímavý předmět, na ústavu anatomie a fyziologie skvělí přednášející. Přednášky na fyziologickém ústavu byly doplněny o praktickou část kde se většinou "prováděly pokusy" na sobě, jako měření objemu plic, stimulace a měření svalového napětí, atp.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
-
Konečně předmět co není ani fyzika, ani matematika.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Občas trochu smršť latinských pojmů, na druhou stranu se vyučující snaží vypíchnout spíš zajímavosti a souvislosti. Požadovaná látka je nakonec srovnatelná s biologií, co se učí na gymnáziu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Získají se obecné znalosti z anatomie. Není vyžadováná latinská terminologie.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká