Havlůj František Ing. - [17IMF] Informatika pro moderní fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 4
- Procento hodnotících: 50 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Pěkné! Rozhodně je potřeba chodit, co možná nejvíce - jinak se člověk ztrácí, přednášející se do vás bude více strefovat a při větší absenci (tuším víc jak 2 hodiny) už vás nenechá předmět dokončit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Veselost, znalost jak Ruby, tak všeho, co se našeho řemesla týče. Je milý, ale přesto na vše přesně a jasně pohotově odpoví.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
Skvěle vytvořené přednášky, srozumitelné, hezky formátované. Z přednášek mám dojem, že na každou zvlášť se vyučující připravil zvlášť.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Občas se naváží do méně IT nadaných studentů, trochu podporuje stereotypy a je trochu sexistický. :-(st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
Vztah k studentům. Má zvláštní smysl pro humor, který uplatňuje i na studenty.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
viz přednášky (je to dohromady)st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 90%-100%
- 2 : 50 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký