Zdráhal Martin Mgr. Ph.D. - [02KTP1] Kvantová teorie pole 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 10
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
33 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
33 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Když mluvil česky, dokázal látku dobře vysvětlit a občas i vtipně glosovat. Ochota konzultovat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Když mluvil anglicky, stála cvičení za nic a člověk si z nich neodnesl kromě spousty popsaných papírů, kterým nerozuměl, nic. Bylo by bývalo vhodné třeba před začátkem příkladu říci, co budeme počítat. Když je někdo u tabule, bylo by vhodné sledovat postup a chyby korigovat v průběhu výpočtu, ne po dvaceti minutách počítání...st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Děs, hrůza a trápení.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 4.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 33 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [1]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký