Kovář Jan RNDr. CSc. - [16BAF] Biochemie a farmakologie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 9
- Procento hodnotících: 55 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
20 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
20 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Student RF většinou tápe, vytvoření prezentace na dané téma (nutná podmínka zápočtu) je docela mazec, když člověk nemá ponětí, co se po něm vlastně chce.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
Požadované znalosti v testu by měly být obsažené ve výuce.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Prezentace k přednáškám jsou velmi pěkné, ale pro učení před zkouškou na můj vkus příliš heslovité. Vyplatí se si dělat poznámky nebo využít nějakou středoškolskou učebnici biochemiest. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
Prezentace + dohledání informací na internetu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
Skripta k jinému předmětu podobného obsahu, k tomuto předmětu skripta nebyla, zápisky a prezentace.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Nutnost k připuštění ke zkoušce - člověk musí vytvořit prezentaci na dané téma. Zkouška - začíná se písemkou, kde první věcí je názvosloví, které musí být 100% dobře, jinak pro studenta zkouška končí. Další částí testu jsou otázky abcd, test je dost těžký. Když člověk projde, následuje ústní, kdy si člověk losuje dvě témata.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
Test skládající se z mnoha otázek včetně názvosloví - nedostatečné materiály k obsahu testu + ústní - příjemná část.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Vstřícnost, ochotu udělat doučování z organického názvosloví, milý přístup.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Od střední školy jsem zapomněl organické názvosloví a ztratil jsem do chemie vhled, takže by přednášející mohl více brát zřetel na radiologické fyziky, kteří při přednáškách většinou tápou a nevykládat jen směrem k jaderným chemikům, kteří kývou a všemu rozumí.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
Přednášející by měl vykládat problematiku pro studenty, kteří mají tento předmět povinně a nemají do studia zařazenou chemii.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 20 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 37 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 20 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5