Hora Jan Mgr. - [01FIMA] Finanční a pojistná matematika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 5
- Procento hodnotících: 80 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
7:30st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Sem tam pronesl vtipnou poznámku, dával rady na "pojistné podvody".st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Smysl pro humor, ochotu vysvětlit nejasnosti i individuálně po hodině a dokonce i sepsat vysvětlení.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Určitě vylepšit strutkuru témat, zdálo se mi, že se skáče od jednoho k druhému, kolikrát jsem ani nevěděl, o čem zrovna mluvíme. Tento nedostatek by se dal odpustit, kdyby byl kvalitní zápis na tabuli. Nebyl.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Více přehlednosti ve struktuře přednášek (úvodem říct, co je naším cílem, jak se tam chceme dostat, v průběhu uvést kde se nacházíme, shrnutí) a zápisu na tabuli (slovní popisy vzorců a obrázků). Historky nejsou nutně na škodu, ale musí být jasné, jak zapadají do kontextu přednášky (což často nebylo).st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
-
Zápis na tabuli: podle toho, co bylo na tabuli napsáno, se vůbec nedá zrekonstruovat, oč jde.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 66 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 66 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5