Bílý Tomáš Ing. Ph.D. - [17TERR] Termomechanika reaktorů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 7
- Procento hodnotících: 28 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Znalosti, milý přístup, takový šibalský přístup k učení - nechá studenty dořešit příklad, a až pak diskuzí nechá studenty dojít k tomu, proč je to nesmysl a co jsme třeba zapomněli zohlednit - to hodnotím velmi kladně! Musím říci, že jsem byl mile překvapen - dosud jsem měl tu zkušenost, že pedagog byl buďto milý, anebo dobrý. :-)st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Už takhle je geniální.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Vlastní zápisky na test a na zápočtovku (+ dokumentace k reaktorům). Na ústní zkoušku ze skript na MyDMS a ze skript z knihovny.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Test byl složen z několika krátkých teoretických otázek (ze cvičení) a několika jednodušších příkladů. Když člověk ví co a jak, tak většinou stačilo podělit pár konstant a výsledek byl za pár minut na světě (pozor, že často je v zadání mnohem víc údajů než je potřeba!). Ústní je zvláštní - každý termín probíhá úplně jinak. Já jsem třeba dostal za úkol odprezentovat téma z Bc. státnic na téma var, krize varu I. a II. druhu (takže několikadenní učení teorie k TERR bylo zbytečné). Dávají se pěkné známky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Skvěle připravené osnovy, výborně připravily na test. Zápočtová práce taky nebyla těžká, ale přesto jsme si to pěkně utřídili. (a navíc nás tím pan Dr. Bílý donutil si projít a pochopit ty "složité" úlohy - a tudíž mohl avizovat, že v zkouškové písemce budou už jen ty jednodušší úlohy)st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 33 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký