Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Bílý Tomáš Ing. Ph.D. - [17TERR] Termomechanika reaktorů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 7
  • Procento hodnotících: 28 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Znalosti, milý přístup, takový šibalský přístup k učení - nechá studenty dořešit příklad, a až pak diskuzí nechá studenty dojít k tomu, proč je to nesmysl a co jsme třeba zapomněli zohlednit - to hodnotím velmi kladně! Musím říci, že jsem byl mile překvapen - dosud jsem měl tu zkušenost, že pedagog byl buďto milý, anebo dobrý. :-)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Už takhle je geniální.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Vlastní zápisky na test a na zápočtovku (+ dokumentace k reaktorům). Na ústní zkoušku ze skript na MyDMS a ze skript z knihovny.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Test byl složen z několika krátkých teoretických otázek (ze cvičení) a několika jednodušších příkladů. Když člověk ví co a jak, tak většinou stačilo podělit pár konstant a výsledek byl za pár minut na světě (pozor, že často je v zadání mnohem víc údajů než je potřeba!). Ústní je zvláštní - každý termín probíhá úplně jinak. Já jsem třeba dostal za úkol odprezentovat téma z Bc. státnic na téma var, krize varu I. a II. druhu (takže několikadenní učení teorie k TERR bylo zbytečné). Dávají se pěkné známky.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Skvěle připravené osnovy, výborně připravily na test. Zápočtová práce taky nebyla těžká, ale přesto jsme si to pěkně utřídili. (a navíc nás tím pan Dr. Bílý donutil si projít a pochopit ty "složité" úlohy - a tudíž mohl avizovat, že v zkouškové písemce budou už jen ty jednodušší úlohy)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 33 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký