Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Burdík Čestmír prof. RNDr. DrSc. - [01NELI] Nelineární programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 15
  • Procento hodnotících: 20 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
66 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 5.00
  • Průměr hodnocení: 4.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
66 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 5.00
  • Průměr hodnocení: 4.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Když přednášeli studenti, tak to celkem šlo, ale když přednášel pan Burdík, byla to hrůza.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Ztracený čas.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Učebnice od Boyda, kterou nám vyučující poslal v pdf.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • vlastní zápisky a knížka od Boyda, kterou přednášející poskytl (a kde bylo vše potřebné) P.S. lze na internetu najít i sbírku řešení k příkladům z téhle knížky ;)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Naštěstí není těžká a dá se nějak tak zjistit, jak by mohly vypadat otázky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Alespoň ta zkouška je celkem jednoduchá.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Měl by přestat učit, jelikož styl jeho výuky je to nejhorší, co může existovat.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Přednášející látku v čte z papírů, což by nemuselo vadit, ale zároveň pokládá otázky, které nelze zodpovědět na základě jakékoli úvahy, ale jen pohledem do jeho papírů. Je jasné, že ne každý umí přednášet, ale pokud mu to nejde, tak by si toho měl být vědom a nenutit lidi, aby to poslouchali. Není nic špatného na tom se látku naučit sám z učebnic.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 40 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 4.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 66 % [2]: 5