Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Contreras Nuno Guillermo prof. Ph.D. - [02IJZ] Interakce jaderného záření s látkou

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 10
  • Procento hodnotících: 40 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Viz bod. co na přednášejícím oceňuji. Chyběla jsem snad jednou. Je to jiné a je to dobré!
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Viz sekce přednášející
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Během hodin si v podstatě není třeba psát poznámky. Má velice dobré prezentace, z kterých se dá naučit a zároveň dává odkazy na spoustu článků, z kterých se dá naučit
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • K dispozici jsou prezentace ze všech přednášek.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Písemka - máte na to tři hodiny a není to těžké Ústní - obhájíte, co jste napsali a upřesníte, čemu nerozumí. Angličtiny se nebojte, je hodně chápavý. Připravte se na to, že vám mozek pojede na plné obrátky. Ale jeho otázky jsou dobré a dovedou vás k cíli (pokud aspoň trochu tušíte.)
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Nejprve se píše ne úplně jednoduchý test, ale je na něj spousta času. V našem případě byla ústní až po cca 3 týdnech, což bylo nepříjemné, protože si člověk nepamatoval, co tam psal a kde si nebyl jistý. O test se totiž opírá celá ústní zkouška, během které se ale můžete dostat i dál od původní otázky. Je fajn si podle prezentací projet, co bylo v testu a ujistit se, že všemu rozumíte...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • ústní část se skládá zhruba o dva týdny po písemné; u ústní části se pan Contreras ptá na to, co měl dotyčný v písemce špatně nebo nepřesně a dává mu šanci si to opravit tím, že bude o problému přemýšlet; často vyhmátne právě ta místa, kde si student není jistý
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Připravenost hodin, systematiku, kladení otázek, Všechno bylo naprosto skvělé. Je to úplně jiný systém výuky než na jiných předmětech a je to jednak zážitek a druhak se to během semestru naučíte tak, že o zkouškovém si to už jen procházíte.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Donutí vás přemýšlet, dohledávat věci doma, číst články, zkoušet výpočty..
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas, když si myslí, že je něco triviální, tak to odmluví tak rychle, že tomu není tolik rozumět v té angličtině. Pravdou je, že to jsou většinou fakt jednoduché věci, které vám hned dojdou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Přišlo mi, že se v diskuzi někdy ztratí správná odpověď. Když na otázku odpovídá víc lidí a někteří z nich špatně nebo nepřesně, někdy mi přišlo těžké se v tom neztratit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 33 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 50 % [2]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký