Distler Petr Ing. RNDr. Ph.D. - [15FCHN2] Fyzikální chemie 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 9
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Vysvětlování nejasností, když jsme nemohli pohnout s příkladama tak jsme se mohli předem zeptat a dostali jsme radu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
-
Chuť zkoušet nové metody učení. Jeho nadšení pro fyzikální chemii.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
-
netradičnú metódu výuky, prístup,st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení probíhalo poněkud zvlástní formou, rozdělení do dvou skupin jsme si vždy připravovali dopředu příklady a pak jsme je vypracovávali ve skupině. Tato metoda pro nás ale ne vždy byla vyhovující, protože jsme nad příkladem doma strávili spoustu času a často neúspěšně, občas by možná bylo lepší mít třeba ze začátku kapitoly pár příkladů na počítání u tabule aby to viděli všichni a poté třeba počítání ve skupinách. Velkým kladem bylo psaní zápočtu rozdělené do několika průběžných testů z teorie, takže se pak nepsalo všechno najednou.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
-
Velice zastaralá skripta, kde nejsou srozumitelné příklady. Hodně informací v zadání chybí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký