Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Flusser Jan prof. Ing. DrSc. - [01ROZP2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 16
  • Procento hodnotících: 12 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Za cvičení na tomto předmětu jsem velmi rád. Podnítila mě k samostudiu a zjistil jsem, že zpracování obrazu mě baví více, než jsem si myslel.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Celková struktura cvičení by mohla být lepší - více navazovat na přednášku, lépe reflektovat obsah zápočtové písemky. Dále: jít od jednoduchých příkladů ke složitějším, nebo alespoň postupně ukazovat nápovědy, než nechat studenty plavat v situaci, kdy nemají tušení, jak pokračovat a pak rovnou ukázat řešení. Další alternativa je prezentovat studenty s neúplným kódem, který je třeba doplnit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouší je jak ROZ1 tak ROZ2. Proč se tedy nezruší zkouška z ROZu1? Nebo proč se nezkouší jen ten předmět, který se má zkoušet? Ač je to dobrá příprava na státnice, nemělo by to tak z principu být. Také nejsou na ROZ rozumné materiály. Když člověk nemá vlastní solidní zápisky (což ne každý dokáže mít) nebo chyběl, nemá šanci mít kvalitní materiály. Ze slidů se nic moc zjistit nedá a když se člověk snaží dané věci dohledat na internetu, nebo je studovat z materiálů jiných univerzit, velmi těžko v nich najde přesně to, co se zkouší. A to, že je to proto, aby studenti chodili na přednášky není rozumný argument. Na kvalitní přednášky si někteří studenti rádi zajdou (není jich zas tolik tak dobře přednášených jako ROZ), některým naopak opravdu víc vyhovuje si v klidu materiály pročítat svým tempem. A asi se ještě nikdy nestalo, že by se někdo naučil hůř, když měl kvalitní materiály...
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Nemám na paměti žádného přednášejícího, který by mluvil tak rozvážně, jako pan Flusser. To je bohužel velmi podceňovaná kvalita - z hlediska posluchače volba každého slova zásadní pro pochopení, a správně zvolených pár slov je mnohem efektivnějších než salva špatně zvolených slov. Navíc to pomáhá vytvořit si kvalitní poznámky. Interakce s publikem je také velmi důležitá - udržuje pozornost a nutí posluchače o tématu přemýšlet.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
    • Výborně a poutavě přednáší, vhled do problematiky a dlouholeté zkušenosti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Možná by nebylo na škodu se inspirovat některými volně dostupnými kurzy zpracování obrazu na internetu. V nich jsem viděl větší důraz na praktické ukázky v matlabu během cvičení, což je sice náročnější pro přednášejícího (příprava příkladů a prezentace). Běžně se také oddělují předměty zpracování obrazu, zpracování signálu a strojové učení, což je podle mě rozumné a přínosné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • (Cvičící nebyl pan Flusser, ale pan Novozámský, kterého anketa nenabízí.)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký