Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01PRST] Pravděpodobnost a statistika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 22
  • Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [14]
1:
85 % [12]
2:
14 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Docela fofr, ale látka nebyla moc obtížná, takže se to dalo zvládnout. Mám takový pocit, že se stejně nestihlo úplně všechno.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Oplatí sa chodiť na prednášky. Učivo je dobre vysvetlené na rôznych príkladoch z reálneho života.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • přednášky nejsou špatné ale spripta pokrývající téměř celou látku svádí k nenavštěvování
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Ke každému tématu jsme spočítali alespoň dva příklady. Pokud vyvolal někoho k tabuli, tak to příliš neprudil a rád poradil, když nevěděl.
      Kristýna Šrámková st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Nepotápí u tabule, dobře napovídá.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Příklady měly nádech praktické využitelnosti, častokrát byly zábavné nebo vtipné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • férový a lidský přístup
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • psát trochu větší písmena u tabule
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Pouze zápisky, skripta v podstatě nejsou, nebo jsou nad rámec probírané látky.
      Kristýna Šrámková st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Na zkoušku bych doporučila propočítat příklady z FTP. Mám pocit, že se ve zkouškových písemkách objevovaly hlavně ty příklady, které na FTP nejsou vyřešené nebo jsou řešené špatně.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Skripta pokrývájí téměř celou látku a na složení zkoušky bohatě stačí
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Písemná část (zároveň zápočtová písemka) obsahovala příklady skrz celý semestr. Některé byly velmi podobné těm, co se počítali na cvičeních, nebo co jsou na FTP. Obecně žádné složitosti, stačilo se v látce orientovat a mít napočítáno alespoň ze cvičení. Ústní naprosto bez stresu, času dostatek, doplňující otázky mířené spíš na podstatu věci než na nějaké maličkosti.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Příklady byly velmi podobné (někdy i stejné) těm ze cvičení. Byly rozumně obtížné a neznámé příklady se daly snadno spočítat
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Příklady v praktické části nebyly vždy lehké na rozmyšlení, ale při vyhodnocení se dá se zkoušejícím vyjednávat.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Píše se test s asi pěti příklady, vesměs se stále opakují zadání z minulých let. Ústní spočívá v losování papírku se dvěma tématy. Za neznalost důkazů se nevyhazuje, ale rozhodně pak nemůže čekat nějakou lepší známku. Důraz se klade hlavně na znalost limitních vět a praktickou aplikaci. Zkoušku si je možné rozdělit na písemnou a ústní, ale neporučoval bych to, měl jsem pocit, že je Hobza k "rozdělovačům" přísnější.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Mluvil jasně a nahlas. Pokud padla otázka, tak se pokusil vysvětlit.
      Kristýna Šrámková st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Doplnění látky o příklady, takže je vidět, k čemu to je a hlavně co si pod tím představit. Ochota vysvětlit nejasnosti, sem tam nějaká otázka do publika.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Dokáže pomôcť pri tabuli, nemá potrebu študenta potopiť, je trpezlivý.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Znalosti, přípravu, strukturu přednášek a jejich logickou návaznost
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • férový a lidský přístup
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Ach to písmo. Ale sáhněme si do svědomí...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Trochu zlepšit zápis na tabuli, některá písmenka se hůře luštila
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Často jsem nemohla po něm přečíst co naspal na tabuli.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • psát trochu větší písmena u tabule, a možná by taky bylo dobré věnovat víc prostoru statistice, naopak první čtyři kapitoly by se klidně mohly projít rychleji
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Vyhovovalo mi, jak lehce splývala přednáška se cvičením.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Cvičenia sú zaujímavé, pretože sa počítajú aj príklady zo života.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 14 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 27 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 42 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 14 % [1]: velmi lehký