Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01PRST] Pravděpodobnost a statistika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 22
- Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [14]
1: |
|
85 % [12] |
2: |
|
14 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Docela fofr, ale látka nebyla moc obtížná, takže se to dalo zvládnout. Mám takový pocit, že se stejně nestihlo úplně všechno.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Oplatí sa chodiť na prednášky. Učivo je dobre vysvetlené na rôznych príkladoch z reálneho života.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
přednášky nejsou špatné ale spripta pokrývající téměř celou látku svádí k nenavštěvováníst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Ke každému tématu jsme spočítali alespoň dva příklady. Pokud vyvolal někoho k tabuli, tak to příliš neprudil a rád poradil, když nevěděl.Kristýna Šrámková st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Nepotápí u tabule, dobře napovídá.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Příklady měly nádech praktické využitelnosti, častokrát byly zábavné nebo vtipné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
férový a lidský přístupst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
psát trochu větší písmena u tabulest. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Pouze zápisky, skripta v podstatě nejsou, nebo jsou nad rámec probírané látky.Kristýna Šrámková st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Na zkoušku bych doporučila propočítat příklady z FTP. Mám pocit, že se ve zkouškových písemkách objevovaly hlavně ty příklady, které na FTP nejsou vyřešené nebo jsou řešené špatně.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Skripta pokrývájí téměř celou látku a na složení zkoušky bohatě stačíst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Písemná část (zároveň zápočtová písemka) obsahovala příklady skrz celý semestr. Některé byly velmi podobné těm, co se počítali na cvičeních, nebo co jsou na FTP. Obecně žádné složitosti, stačilo se v látce orientovat a mít napočítáno alespoň ze cvičení. Ústní naprosto bez stresu, času dostatek, doplňující otázky mířené spíš na podstatu věci než na nějaké maličkosti.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Příklady byly velmi podobné (někdy i stejné) těm ze cvičení. Byly rozumně obtížné a neznámé příklady se daly snadno spočítatst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Příklady v praktické části nebyly vždy lehké na rozmyšlení, ale při vyhodnocení se dá se zkoušejícím vyjednávat.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Píše se test s asi pěti příklady, vesměs se stále opakují zadání z minulých let. Ústní spočívá v losování papírku se dvěma tématy. Za neznalost důkazů se nevyhazuje, ale rozhodně pak nemůže čekat nějakou lepší známku. Důraz se klade hlavně na znalost limitních vět a praktickou aplikaci. Zkoušku si je možné rozdělit na písemnou a ústní, ale neporučoval bych to, měl jsem pocit, že je Hobza k "rozdělovačům" přísnější.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Mluvil jasně a nahlas. Pokud padla otázka, tak se pokusil vysvětlit.Kristýna Šrámková st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Doplnění látky o příklady, takže je vidět, k čemu to je a hlavně co si pod tím představit. Ochota vysvětlit nejasnosti, sem tam nějaká otázka do publika.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Dokáže pomôcť pri tabuli, nemá potrebu študenta potopiť, je trpezlivý.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Znalosti, přípravu, strukturu přednášek a jejich logickou návaznostst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
férový a lidský přístupst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Ach to písmo. Ale sáhněme si do svědomí...st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Trochu zlepšit zápis na tabuli, některá písmenka se hůře luštilast. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Často jsem nemohla po něm přečíst co naspal na tabuli.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
psát trochu větší písmena u tabule, a možná by taky bylo dobré věnovat víc prostoru statistice, naopak první čtyři kapitoly by se klidně mohly projít rychlejist. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Vyhovovalo mi, jak lehce splývala přednáška se cvičením.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Cvičenia sú zaujímavé, pretože sa počítajú aj príklady zo života.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: 90%-100%
- 2 : 14 % [1]: 75%-90%
- 3 : 14 % [1]: 50%-75%
- 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 27 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 27 % [3]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 42 % [3]: středně obtížný
- 4 : 42 % [3]: lehký
- 5 : 14 % [1]: velmi lehký