Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Huml Ondřej Ing. Ph.D. - [17SMRF] Stochastické metody v reaktorové fyzice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 2
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
75 % [3]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Nejde v podstatě udržet pozornost (čtyřhodinovka bez interakcí s publikem v potemnělé místnosti s počítači...).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz přednášející
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • viz přednášející
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Velmi milý a přátelský, zdá se že má rozsáhlé znalosti v daném okruhu a zejména dost zkušeností s MCNP.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Zinteraktivnit výuku - jakkoli. Dávat pozor v potemnělé místnosti, kdy navíc sedíme před počítačem by bylo velmi náročné i kdyby to bylo interaktivní. Je problém, že většina lidí nedělá nic a většinu ani neposlouchá. Chce to povinně průběžně psát kód nebo zadávat samostatné úkoly v rámci hodiny - nebo cokoli jiného. Takhle je potenciál tohoto (důležitého) předmětu zbytečně ubitý (Dr. Huml je jinak dobrý učitel).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 100 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za zpětnou vazbu. V příštím roce se pokusím předmět více zinteraktivnit.