Huml Ondřej Ing. Ph.D. - [17SMRF] Stochastické metody v reaktorové fyzice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 2
- Procento hodnotících: 100 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Nejde v podstatě udržet pozornost (čtyřhodinovka bez interakcí s publikem v potemnělé místnosti s počítači...).st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Velmi milý a přátelský, zdá se že má rozsáhlé znalosti v daném okruhu a zejména dost zkušeností s MCNP.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Zinteraktivnit výuku - jakkoli. Dávat pozor v potemnělé místnosti, kdy navíc sedíme před počítačem by bylo velmi náročné i kdyby to bylo interaktivní. Je problém, že většina lidí nedělá nic a většinu ani neposlouchá. Chce to povinně průběžně psát kód nebo zadávat samostatné úkoly v rámci hodiny - nebo cokoli jiného. Takhle je potenciál tohoto (důležitého) předmětu zbytečně ubitý (Dr. Huml je jinak dobrý učitel).st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 100 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za zpětnou vazbu. V příštím roce se pokusím předmět více zinteraktivnit.