Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jizba Petr Ing. Ph.D. - [02KF] Kvantová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 9
  • Procento hodnotících: 44 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Ačkoliv se přednášky zdály jako skákání od tématu k tématu, v širším hledisku dávaly smysl
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Prednášky sú vcelku zaujímavé, niekedy tempo prednášajúceho je rýchle, ale dá sa to ako tak stíhať.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • články na téma zadaného referátu
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Vlastní zápisky ke zkoušce bohatě stačí, mít něco nastudováno navíc z jiných zdrojů je plus.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Zvolil jsem si absolvování formou referátu, což bylo ve výsledku asi náročnější, na druhou stranu máte téměř jisté Ačko
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Příklady na první pohled vypadají docela děsivě, ale dá se jimi docela dobře propsat. Podle mě p. Jizba ocení přehled v dané problematice a alespoň trochu zájmu. Nemám z něj pocit, že by chtěl kdy u zkoušky někoho potopit, spíš naopak. Hodnocení vcelku přívětivé.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Skládá se z písemné části (většinou dva příklady) a ústní (nějaké téma z přednášky). Zkoušející je velkorysý a i když není příklad početně dokončen, správná cesta k výsledku se oceňuje. Příklady bývají na první pohled složité, ale se znalostmi matematiky (například Pravděpodobnosti) se dají některé výpočty zjednodušit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Skúška je zložená z písomnej a ústnej časti. Na ústnej je prednášajúci milý, vysvetlí nedostatky v písomke a pýta sa na veci preberané na prednáškach.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Ochota, nadšení pro věc, snaha podat studentům látku srozumitelně. Všichni víme, že u KF to není zrovna nejlehčí úkol :D Rozhodně uznávám p. Jizbu jako odborníka.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Přehled, znalosti o tématu
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Neodbíhat od původních myšlenek
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Občas je přednáška trochu "zrychlená", na druhou stranu mi nikdy nedělalo problém udržet pozornost a přednášky vždy docela utekly. Co se týká pravopisu, vyjadřování apod., nevím, na co si všichni stěžují. V tomto ohledu podle mě p. Jizba strčí do kapsy spoustu jiných přednášejících na fakultě.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 25 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5