Jizba Petr Ing. Ph.D. - [02KF] Kvantová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 9
- Procento hodnotících: 44 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Ačkoliv se přednášky zdály jako skákání od tématu k tématu, v širším hledisku dávaly smyslst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Prednášky sú vcelku zaujímavé, niekedy tempo prednášajúceho je rýchle, ale dá sa to ako tak stíhať.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
články na téma zadaného referátust. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Vlastní zápisky ke zkoušce bohatě stačí, mít něco nastudováno navíc z jiných zdrojů je plus.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Zvolil jsem si absolvování formou referátu, což bylo ve výsledku asi náročnější, na druhou stranu máte téměř jisté Ačkost. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Příklady na první pohled vypadají docela děsivě, ale dá se jimi docela dobře propsat. Podle mě p. Jizba ocení přehled v dané problematice a alespoň trochu zájmu. Nemám z něj pocit, že by chtěl kdy u zkoušky někoho potopit, spíš naopak. Hodnocení vcelku přívětivé.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Skládá se z písemné části (většinou dva příklady) a ústní (nějaké téma z přednášky). Zkoušející je velkorysý a i když není příklad početně dokončen, správná cesta k výsledku se oceňuje. Příklady bývají na první pohled složité, ale se znalostmi matematiky (například Pravděpodobnosti) se dají některé výpočty zjednodušit.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Skúška je zložená z písomnej a ústnej časti. Na ústnej je prednášajúci milý, vysvetlí nedostatky v písomke a pýta sa na veci preberané na prednáškach.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Ochota, nadšení pro věc, snaha podat studentům látku srozumitelně. Všichni víme, že u KF to není zrovna nejlehčí úkol :D Rozhodně uznávám p. Jizbu jako odborníka.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Přehled, znalosti o tématust. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Neodbíhat od původních myšlenekst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Občas je přednáška trochu "zrychlená", na druhou stranu mi nikdy nedělalo problém udržet pozornost a přednášky vždy docela utekly. Co se týká pravopisu, vyjadřování apod., nevím, na co si všichni stěžují. V tomto ohledu podle mě p. Jizba strčí do kapsy spoustu jiných přednášejících na fakultě.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 25 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5