Kálal Milan doc. Ing. CSc. - [12ZELD] Základy elektrodynamiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 17
- Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
62 % [5] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.62
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
75 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
První přednáška celkem zajímavá, pak se ale přešlo k verzi projekce skript s komentářem, kde bylo náročné dávat pozor (tma v místnosti, na tabuli jen přiblížené vzorečky ze skript).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Velmi oceňuji množství podkladů a materiálů, které jsme měli k dispozicist. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Řešené příklady, které jsme dostali k dispozicist. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška zabere pro jednoho poměrně dost času. Bylo by tedy vhodné rozvrstvit studenty během dne a nesvolávat všechny najednou.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
U zkoušky stačilo spočítat 4 příklady (z řešených co jsme dostali), pak se ale probírali velice podrobně a bylo potřeba odvodit každý požitý vzoreček.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Oceňuji především jeho vlastní model gravitace. Jinak k tématu přidával věcné a zajímavé poznámky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Předmět bez zápočtust. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 50 % [2]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 42 % [3]: Skripta
- 3 : 14 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 75 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 50 % [2]: lehký
- 5 : 50 % [2]: velmi lehký