Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kalvoda Ladislav doc. Ing. CSc. - [11SFIPL] Seminář fyzikálního inženýrství pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 10
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Zápočtové úlohy k určité kapitole by měl dávat po dokončení kapitoly. Já jsem si například nevybíral úlohu z difrakce proto, že už jsem z toho velkou část zapomněl.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Dobře se poslouchá, dává studentům možnosti výběru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
    • Že je nadšený pro to, co dělá, bavilo nás jeho odvozování vztahů na tabuli s vtipnými hláškami. Někdy jsme se do věci tak zabrali, že jsme o ní diskutovali hodně dlouho a pak jsme se dostali skoro až do jiného tématu. Je skvělé, že překládá materiály do češtiny, aby byly stravitenější. Dává prostor diskuzím.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
    • Vždy s úsměvem, vždy poradí, můžete se zeptat na absolutně cokoli.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Když se chcete na něco zeptat, tak mu většinou musíte skočit do řeči, což není lehké ani příjemné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký