Kalvoda Ladislav doc. Ing. CSc. - [11SFIPL] Seminář fyzikálního inženýrství pevných látek
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 10
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Zápočtové úlohy k určité kapitole by měl dávat po dokončení kapitoly. Já jsem si například nevybíral úlohu z difrakce proto, že už jsem z toho velkou část zapomněl.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Dobře se poslouchá, dává studentům možnosti výběru.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
-
Že je nadšený pro to, co dělá, bavilo nás jeho odvozování vztahů na tabuli s vtipnými hláškami. Někdy jsme se do věci tak zabrali, že jsme o ní diskutovali hodně dlouho a pak jsme se dostali skoro až do jiného tématu. Je skvělé, že překládá materiály do češtiny, aby byly stravitenější. Dává prostor diskuzím.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
-
Vždy s úsměvem, vždy poradí, můžete se zeptat na absolutně cokoli.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Když se chcete na něco zeptat, tak mu většinou musíte skočit do řeči, což není lehké ani příjemné.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký