Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kotek Jan doc. RNDr. Ph.D. - [15ANCH1] Anorganická chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 20
  • Procento hodnotících: 30 %
Celkové hodnocení [8]
1:
0 % [0]
2:
25 % [2]
3:
37 % [3]
4:
25 % [2]
5:
12 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
66 % [2]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
0 % [0]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
20 % [1]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Nedá se to stíhat (dělat si poznámky), až moc se počítá s tím, že se studenti budou učit doma z prezentací... Nicméně ukazují se tam občas zajímavé pokusy (naživo).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Z prezentací se spětně nedá učit, protože je tam málo textu a jelikož student nerozumí pánu Kotkovi tak se musí učit ze skript, které nejsou špatné ale ani dobré, takže nakonec zustane jenom wikipedie.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Na cvičeních jsme měli pani Matulovou. Vubec jsme ji nezajímali. Celkově mužu říct, že nás nič nenaučila. Pak jsem vubec přestala chodit na cvičení, protože to bylo strašný. Zápočty dávala příliš obtížné, vzhledem k tomu, co nás naučila, resp nenaučila.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Prezentace
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • poznámky, prezentace, internet ... u zkoušky očekává více než odučí
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • učil jsem se ze zápisků a z prezentací
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Zkouška byla zdlouhavá, více se čekalo než zkoušelo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Dlouhé a psychicky náročné.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • náročnost vysoká, psycho terror, atd
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • relativně těžký test, pak 4 hodiny trvající ústní v příšerné atmosféře, Kotek na zkoušené vyvíjí velký psychický nátlak, řve... Očekává znalost souvislostí, které si má zkoušený vycucat z prstu (i s přesahem do biochemie, organiky, fyzikály) Odlišné hodnocení od FJFI systému: za co byste na FJFI dostali (dle procent) C, dostanete u Kotka E a budete rádi. Objektivní příliš není, můžete většinu vědět a říct ve stresu jednu blbost a budete rádi, když vás nevyhodí, zatímco někdo může říkat menší blbosti téměř stále a projde snadněji.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • je chytrý
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • poskytnutí prezentací
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Pokusy na poslední hodině.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Monotonie hlasu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • MOHL BY VYSVĚTLOVAT KRYSTALOGRAFII A RŮZNÝ TY GRUPY.... ústní zkoušku by mohl trochu zpříjemnit u ústní se nás ptal na věci, co ani na přednáškách nezazněli dával nám za vinu, že on v našich letech toho uměl o hodně víc než my teď
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • nebýt uspávač hadů... má silný hlas, který ovšem v přednáškové místnosti není využíván kvůli opoře v prezentaci nemá přehled o tom, že třeba studentům trvá si něco napsat více než 2 sekundy a hned jede dál - nedá se to stíhat nezakládat jednu zkouškovou otázku pouze na 1. přednášce, která navíc probíhala v době imatrikulace...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
    • Není mu rozumět ani ho slyšet, Celkově má na studenty vysoké nároky, až moc vysoké vzhledem na to jak vyučuje. Zložit zkoušku z anorganiky je neskutečně těžké.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 40 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 37 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 20 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 3.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 20 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 3.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Díky za zpětnou vazbu. Předně - pokud někomu připadalo, že řvu a vyvíjím psychický nátlak, tak se za to omlouvám, ale je s podivem, že na stejnou věc nepoukazují v dotazníku studenti naší Fakulty (a podotýkám, že nejste zkoušeni podle příslušnosti k dané Fakultě, ale skupiny zkoušených studentů jsou promíchány podle výsledku testu - stěžovat si na "nás z FJFI nemají na PřF rádi" je tedy nesmysl). Ten řev mi taky moc nesedí...
Podle mého by měl student odcházet ze zkoušky o něco vzdělanější, než když na ni přišel - snažím se každého dotlačit až na aktuální hranici jeho znalostí. Proto po Vás chci mj. i přesah do ostatních oborů a zasazení informací do kontextu, nicméně při známkování se snažím ocenit pouze znalost oboru v kontextu toho, co bylo odvykládáno. Je ale samozřejmě věcí Vašeho názoru, nakolik se mi to daří.
Uznávám, že 4 h na 6 lidí je hodně, ale studenti si za to do značné míry mohou sami - pokud prokážou znalost v dané problematice, tak rychle přeskočíme k dalšímu tématu. Taky jsem měl 6 lidí vyzkoušených za 1,5 h. Zkoušení se ale neúměrně protahuje, pokud je prodleva mezi mou otázkou a Vaší odpovědí dlouhá. Věřte, v takovém případě mne to také nebaví, ale snažím se zjistit, co ve Vás je, abychom se mohli smírně rozejít už napoprvé...
A k tomu, co jsem věděl či nevěděl ve Vašich letech - prosím, tak to neberte. Já jen bohužel tuším, co je ve středoškolských učebnicích chemie, a tuto znalost bych u studenta VŠ na chemickém oboru implicitně předpokládal.
S přáním úspěchů v dalším studiu,
H.