Krejčiřík David Mgr. DSc. - [01MAT3] Matematika 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 30
- Procento hodnotících: 30 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
100 % [16] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Ochota vysvětlit látku, pokud ji člověk nechápe.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
-
U tabule vždy pomohl, na cvičení jsem chodila ráda.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Klidný přístup, příjemná atmosféra na cvičeních.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Velmi milý a lidský přístup. Matematika byla podávána srozumitelně, v případě nejasností byl pan cvičící ochotný vše polopaticky zopakovat.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Doktor Krejčiřík je skvělý pedagog. Motivuje studenty, umí látku vysvětlit a má smysl na humor. Jeho cvičení jsou naprosto pohodové a přátelské.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Smysl pro humorst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nic nemám.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Stačí si projít základní definice, smrtihlavy a příklady týkající se matic. Ke složení zkoušky není třeba znát důkazy.Jindřich Fleišmann st. obor: 3901R072 PO
-
Skripta jsou srozumitelná. Profesor dle nich postupuje při přednáškách i cvičeních. Ve skriptech se rovněž nacházejí příklady, které pomáhají pochopit látku.Lukáš Čejka st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Stačí se naučit smrtihlavyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
- vlastní zápisky ze cvičení - YouTubest. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Ústní zkouška není povinná. Složení písemné části není nijak složité. Pro člověka, který navštěvuje pravidelně přednášky, stačí jedno odpoledne ke složení zkoušky.Jindřich Fleišmann st. obor: 3901R072 PO
-
Zkouška probíhá 90 minut, popř. je možné se dohodnout s profesorem na dalších 10-20 minut, pokud většina studentů nestíhá v onech 90 minutách dopsat. Písemná zkouška odpovídá příkladům ze cvičení, kdežto ústní je poněkud teoričtější.Lukáš Čejka st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Píše se test a pak můžete jít na ústní,bacha na smrtihlava, je to vždy determinant matice (1. termín 4x4, 2. termín 5x5 atd...)st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Skvělé přednášky i skripta.Adéla Chalupová st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Ochota a trpělivost naučit i ty nejméně chápavé žáky.Lukáš Čejka st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Působí vesele, zábavně a pozitivně. Jeho hodiny mě bavily ač jsem danné látce již rozumněla nebo ne. Měl cenu pro nejaktivnějšího studenta a hezky pomocí matematiky nám popřál šťastný nový rok.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Srozumitelný výklad, skvěle připravené materiály.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Smysl pro humorst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Není co zlepšovat, vše v naprostém pořádku.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Praktické využití teorie naučené na přednáškách.Jindřich Fleišmann st. obor: 3901R072 PO
-
Malá hodinová dotacest. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 42 % [3]: 90%-100%
- 2 : 14 % [1]: 75%-90%
- 3 : 14 % [1]: 50%-75%
- 4 : 28 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 30 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 30 % [4]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 33 % [3]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [9]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 11 % [1]: středně obtížný
- 4 : 77 % [7]: lehký
- 5 : 11 % [1]: velmi lehký