Motlochová Lenka Bc. Ph.D. - [02GR] Grupy a reprezentace
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 9
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Vysvětlení pojmů, dobrý výběr příkladů, ochota konzultovat i věci mimo probíranou látku. Je fajn, že příklady jsou známé předem.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Sjednotit (zvlášť u reprezentací) znění vět s přednáškou (jednou byly více obecné, člověk se v tom celkem ztrácel). Bylo by také fajn, kdyby se více času věnovalo reprezentacím a kdyby byl pevný deadline na zápočtový příklad.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký