Musílek Ladislav prof. Ing. CSc. - [16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 10
- Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
60 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
60 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Prezentace, resp. PDF kompilačka na Běhounkovi.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Prezentace z hodin.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Prezentace z přednášek. Zápisky nemělo smysl si vypisovat, v prezentacích je všechno.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
prezentacest. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Učila jsem se z vlastních zápisků i z prezentace, která byla k dispozici.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Na panu profesorovi je opravdu vidět, že nerad zkouší. Vystřídaly se snad všechny kombinace typu lehké/těžké, umí/neumí, projde/neprojde. Docela velký důraz se klade i na látku typu izospin, zobecněný model jádra apod., čemuž podle mě běžný student nemůže (s tím, co má k dispozici) porozumět .st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Každý dostane k vypracování 3 témata, která pokrývají spektrum probrané látky. Velice sympatické mi přijde, že když náhodou v jedné z otázek příliš nezazáříte, neznamená to automaticky, že letíte. Pan profesor položí doplňující otázky z jiného okruhu nebo vás nechá vypracovat další téma (samozřejmě bez nároku na hezkou známku).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Zkouška byla velmi příjemná. 3 otázky, čas na přípravu a pak je dát přečíst zkoušejícímu. Ten se pak doptá na chybějící věci, popřípadě se zeptá na to, co je v přípravě nejasné nebo špatně. Dá se to zvládnout rychle, při váhání se to prodlouží.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zkoušející se snažil být objektivní. Hodně bazíroval na znalost interakce částice s látkou.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Prezentace ze kterých se dá učit (ale podle kterých by se rozhodně nemělo prezentovat).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Ochota odpovídat na dotazy, profesionalita.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Dal k dispozici prezentace, ze kterých se dalo připravit na zkoušku.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Na přednáškách se ani při nejlepší vůli nedokážu soustředit. Předčítání prezentací rozhodně není nejlepší způsob, jak upoutat něčí pozornost. Ani toho nezazní moc navíc, takže motivace navštěvovat přednášky docela chybí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Prednášať zaujímavejšie.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Ne tolik předčítat co je v prezentaci.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 90%-100%
- 2 : 40 % [2]: 75%-90%
- 3 : 40 % [2]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 9 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 45 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 16 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 60 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5