Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Musílek Ladislav prof. Ing. CSc. - [16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 10
  • Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [5]
1:
20 % [1]
2:
20 % [1]
3:
60 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
20 % [1]
2:
20 % [1]
3:
60 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Prezentace, resp. PDF kompilačka na Běhounkovi.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Prezentace z hodin.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Prezentace z přednášek. Zápisky nemělo smysl si vypisovat, v prezentacích je všechno.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • prezentace
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Učila jsem se z vlastních zápisků i z prezentace, která byla k dispozici.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Na panu profesorovi je opravdu vidět, že nerad zkouší. Vystřídaly se snad všechny kombinace typu lehké/těžké, umí/neumí, projde/neprojde. Docela velký důraz se klade i na látku typu izospin, zobecněný model jádra apod., čemuž podle mě běžný student nemůže (s tím, co má k dispozici) porozumět .
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Každý dostane k vypracování 3 témata, která pokrývají spektrum probrané látky. Velice sympatické mi přijde, že když náhodou v jedné z otázek příliš nezazáříte, neznamená to automaticky, že letíte. Pan profesor položí doplňující otázky z jiného okruhu nebo vás nechá vypracovat další téma (samozřejmě bez nároku na hezkou známku).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Zkouška byla velmi příjemná. 3 otázky, čas na přípravu a pak je dát přečíst zkoušejícímu. Ten se pak doptá na chybějící věci, popřípadě se zeptá na to, co je v přípravě nejasné nebo špatně. Dá se to zvládnout rychle, při váhání se to prodlouží.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkoušející se snažil být objektivní. Hodně bazíroval na znalost interakce částice s látkou.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Prezentace ze kterých se dá učit (ale podle kterých by se rozhodně nemělo prezentovat).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Ochota odpovídat na dotazy, profesionalita.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Dal k dispozici prezentace, ze kterých se dalo připravit na zkoušku.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Na přednáškách se ani při nejlepší vůli nedokážu soustředit. Předčítání prezentací rozhodně není nejlepší způsob, jak upoutat něčí pozornost. Ani toho nezazní moc navíc, takže motivace navštěvovat přednášky docela chybí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Prednášať zaujímavejšie.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Ne tolik předčítat co je v prezentaci.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 40 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 40 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 9 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 45 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 16 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 60 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5