Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Průša Petr Ing. Ph.D. - [16PMM] Praktikum z metod měření ionizujícího záření

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 5
  • Procento hodnotících: 40 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Ochota vše vysvětlit.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Příprava jednotlivých praktických cvičení.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení jsou velmi přínosné, jednak je možné si všechny teoretické znalosti z předmětu MER převést do praxe, ale také vás tento předmět naučí jak správně zapojit spektrometrickou trasu případně najít základní chyby v zapojení a ověřit si správnost zapojení. Obávám se, že nový přístup k tomuto předmětu formou cvičení-úloha-protokol není nejlepší řešení a možná nebude ani tolik přínosné...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Díky za komentáře. Měl jsem z prvního běhu tohoto předmětu ne vždy dobrý dojem. Omlouvám se za chvíle zdržení a improvizace. Jsem rád, že i tak předmět někoho oslovil v dobrém slova smyslu. Budoucí koncepci ještě promyslím, byť jsem si původně skutečně představoval posun směrem k běžnému praktiku s předpřipravenými (ne nutně předem zapojenými a nastavenými) úlohami a neměl žádné pochyby, že ten směr je správný.