Průša Petr Ing. Ph.D. - [16PMM] Praktikum z metod měření ionizujícího záření
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 5
- Procento hodnotících: 40 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Ochota vše vysvětlit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Příprava jednotlivých praktických cvičení.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení jsou velmi přínosné, jednak je možné si všechny teoretické znalosti z předmětu MER převést do praxe, ale také vás tento předmět naučí jak správně zapojit spektrometrickou trasu případně najít základní chyby v zapojení a ověřit si správnost zapojení. Obávám se, že nový přístup k tomuto předmětu formou cvičení-úloha-protokol není nejlepší řešení a možná nebude ani tolik přínosné...st. průměr: neuveden st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Díky za komentáře. Měl jsem z prvního běhu tohoto předmětu ne vždy dobrý dojem. Omlouvám se za chvíle zdržení a improvizace. Jsem rád, že i tak předmět někoho oslovil v dobrém slova smyslu. Budoucí koncepci ještě promyslím, byť jsem si původně skutečně představoval posun směrem k běžnému praktiku s předpřipravenými (ne nutně předem zapojenými a nastavenými) úlohami a neměl žádné pochyby, že ten směr je správný.