Šiňor Milan doc. Dr. Ing. - [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 6
- Procento hodnotících: 66 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
37 % [3] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
50 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Byla jedna a to byl teoretický úvod k podstatě Maplu a jemu podobným programům.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Přednáska byla pouze jedna - dále už jen cvičení.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Opět rozumí vyučovanému předmětu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
trpělivost, srozumitelné vysvětlováníst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Snažit se více věnovat obecnému výkladu a nenechat se strhnout jedním žákem. Více si hodiny připravovat, byly trochu chaotičtější.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Věcem rozumí a je pro ně zapálenýst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Přednáška byla poměrně zmatená a pan docent se nechal snadno odvést od hlavní myšlenky. Vzhledem k charakteru a počtu přednášek (1) to příliš nevadilo.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Zápočet získáte za opensource test, ve kterém řešíte podobné úlohy hodně podobné těm, které se řešili na cvičení, a za zápočtový program.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Cvičení byla dobrá, na zápočet je potřeba napsat test (máte při něm přístup ke všemu, na požadované body lze napsat celkem snadno, pokud člověk aspoň trochu vnímal) a udělat úlohu - tu ještě velká část lidí nezaslala (stačí až do konce akademickéh roku), což bude zřejmě dost zkreslovat statistiky.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [1]: obtížný
- 3 : 50 % [2]: středně obtížný
- 4 : 25 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký