Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šiňor Milan doc. Dr. Ing. - [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 6
  • Procento hodnotících: 66 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [8]
1:
37 % [3]
2:
12 % [1]
3:
50 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
50 % [2]
2:
0 % [0]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
25 % [1]
2:
25 % [1]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Byla jedna a to byl teoretický úvod k podstatě Maplu a jemu podobným programům.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Přednáska byla pouze jedna - dále už jen cvičení.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Opět rozumí vyučovanému předmětu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • trpělivost, srozumitelné vysvětlování
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Snažit se více věnovat obecnému výkladu a nenechat se strhnout jedním žákem. Více si hodiny připravovat, byly trochu chaotičtější.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Věcem rozumí a je pro ně zapálený
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Přednáška byla poměrně zmatená a pan docent se nechal snadno odvést od hlavní myšlenky. Vzhledem k charakteru a počtu přednášek (1) to příliš nevadilo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Zápočet získáte za opensource test, ve kterém řešíte podobné úlohy hodně podobné těm, které se řešili na cvičení, a za zápočtový program.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Cvičení byla dobrá, na zápočet je potřeba napsat test (máte při něm přístup ke všemu, na požadované body lze napsat celkem snadno, pokud člověk aspoň trochu vnímal) a udělat úlohu - tu ještě velká část lidí nezaslala (stačí až do konce akademickéh roku), což bude zřejmě dost zkreslovat statistiky.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký