Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Štefaňák Martin Ing. Ph.D. - [02KVAN] Kvantová mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 26
  • Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [10]
1:
80 % [8]
2:
20 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Celkem fajn. I když jsem nechodil na všechny, nepřipadalo mi to zbytečné tam chodit. Aspoň se člověk zorientoval, co zrovna děláme na cviku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Že před každou kapitolou cvičení zopakuje důležité pojmy z přednášky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Vždy před příkladem zopakoval a napsal potřebné vzorce a nastínil postup, vysvětlil co bylo potřeba a zbytečně se nezdržoval
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Lépe rozvrhnout obsah cvičení, posledních několik cvičení připomínalo spíš přednášku a to ještě ve velmi rychlém tempu, protože bylo nutné dobrat zbylé příklady.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Zápisky z přednášek a cvičení byly dostatečné
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Písemka v pohodě. Opraví během hodiny až dvou. Pak už to bylo dlouhé. Se všemi si popovídá, a to docela dlouho. Na zkoušce nách bylo asi 6, začala kolem jedné a odcházel jsem po šesté. A to tam ještě 2 zůstávali. Takže asi tak. Chce to mít nějaká přehled a jde to. Důležité je i dobře napsat písemku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Důležité bylo napsat příklady, které až na menší obměny odpovídaly těm ze cvičení. Teoretická část byla rozdělena na otázky, při ní byl zkoušející celkem mírný.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Zkoušející byl naprosto objektivní a spravedlivý.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Bylo by dobré, aby se termíny zkoušky z KVAN nepřekrývaly s RMF.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Přehled, nadhled, podhled.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Umí látku dobře vysvětlit, je zábavný.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zajímavý přednes, uspořádaný zápis na tabuli, občas jsme dokonce viděli názorné simulace
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Oceňuji, že byl ochoten na přednáškách odpovídat na dotazy a že látku vždycky dobře vysvětlil a na začátku hodiny vždy zopakoval minulou hodinu. Tím plynule navázal na další téma a člověk se pak v přednáškách tolik neztrácel. Organizace tedy určitě na výbornou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Zápis na tabuli, trochu jej zmenšit a možná lépe využívat prostoru. Trochu zpomalit! Občas si člověk připadal jako na závodech i přes to, že už je na jaderce třetím rokem.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Oceňuji dostupnost zadání cvičení i s nástinem řešení jednotlivých příkladů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 14 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 12 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 14 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký