Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
66 % [4]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Stihnul udělat to, co měl. Občas přidá matematické prohloubení, u kterého se dá oddechnout od psaní.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Poměrně svižný výklad.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Na cvičícím jsem v průběhu semestru nejvíce oceňoval to, že problematice rozumí a cvičení jsou celkem zábavná. Nejvíce jsem si však užíval, když komentoval značení doc. Krbálka.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Skvelo vysvetľuje, ukazuje súvislosti, oceňujem, že občas riešil príklady inak ako prednášajúci.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Ačkoli ze začátku naháněl strach, po pár cvičeních bylo jasné, že se jedná o skvělého cvičícího. Při cvičení háže vtipy (kterým nechápu že se nikdo moc nesmál), u tabule nepotápí, pokud se nejedná o fatalní chybu. Často demonstruje přesah látky do dalších témat.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Někdy nestíhám při vysvětlování sledovat jeho myšlenkové pochody. Občas přidá matematické prohloubení, které většinou nepochopím a které si on nedokáže odpustit. Na začátku semestru rychle odsuzuje ty, co u tabule neumí spočítat limitu, ale později se zklidní.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Mluvit více nahlas a zajímavěji
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Mohl by zkusit některé myšlenky zformulovat trochu srozumitelně. Doma po zamyšlení nad problémem jsem sice většinou přišel na to, co nějakým výrokem na cvičení myslel, nicméně na cvičení jsem docela často neměl ponětí, jak některé výroky s probíranou věcí souvisí.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Občas trochu zmatené vysvětlování příkladů, ale člověk si rychle zvykne.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Vše se stihlo probrat ale rozhodně nebyly rezervy
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Cvičící téměř nemá vliv na zisk zápočtu. Škoda.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Ačkoli se jedná o dvě cvičení týdně, jde se docela rychle dopředu. Látky je opravdu hodně, ale stihne se procvičit tak akorát, aby člověk dostal všechno do podvědomí. Na důkladnější procvičení už si musí každý vyhradit svůj čas doma.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [1]: obtížný
  • 3 : 66 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký