Svoboda Václav Ing. - [02KF] Kvantová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 13
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
na jednom cvičení jsme přes hodinu počítali jeden příklad, ale výsledku jsme se ani s pomocí cvičího nedobrali a to bylo dost deprimují, příště by bylo lepší přeskočit nebo ho už mít vyřešenýst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Naučiť sa vysvetľovať. Veľakrát sa stavalo, že sme ani netušili, čo vlastne počítame a k čomu sa chceme dostať.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zápis na tabuli, struktura cvičení, více komunikovat mezi přednášejícím, synchronizovat příklady s přednáškami nebo vymyslet rychlý a srozumitelný úvod do problematikyst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Ze cvičení jsem odcházela úplně vyřízená. I když snaha byla, měla jsem pocit, že vůbec nevím, co počítáme. U spousty kroků mi chybělo nějaké vysvětlení, a když se mi ho dostalo, bylo to dost odbyté a strašně rychlé.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Cvičení je možná zbytečně málo, nějaká cvičení přidat a více procvičit některé partie by neuškodilo.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
K písemce by asi stačilo. Každopádně pro výpočet příkladů se mi stejně víc hodily poznámky z přednášek než ze cvičení.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Nevadilo by, keby boli aj každý týždeň.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 50 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [1]: obtížný
- 3 : 75 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký