Svoboda Vojtěch Ing. CSc. - [02FYS1] Fyzikální seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
80 % [8] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
80 % [8] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Je aktivní a zapálený, umí udržet pozornost, pobavit, snad i nadchnout.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Jeho inspirující lásku k tokamaku a ke své práci. Také jeho výraznou osobnost, které je pro tento předmět prostě dokonalá.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Jeho upřímnost a kritiku, kterou podával, jeho vtip a ochotu nám pomoci ve vlastní prácist. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Nesmierna ochota voči študentom. Priateľský prístup, iniciatíva priblížiť študentom pravú krásu fyziky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Pan Svoboda je zkušený vědec, který je každému studentovi nápomocen. Je nekompromisně upřímný, to by mohlo někomu vadit, ale dle mého názoru je to přínosné.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Rozhodně ho baví předávat zkušenosti a je si vědom důležitosti předávání zkušeností, tím pádem je dobrý vyučující. Rozumí svému oboru.Za mě jeden z nejlepších vyučujících prvního semestru.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Vstřícnost, zábavnost, ochota.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Méně úvodních řečí- je pak málo času na prezentace. Možná by bylo vhodné příspěvky schvalovat dopředu, vyhnul by se pak své i naší nespokojenosti s banálností některých prezentací a mnohé by motivoval k zajímavějším výstupům.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Nevím.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Občas je až příliš kritickýst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Občas je ukvapený.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Styl jeho vyjadřování byl dost divný. Měl jsem pocit, že u některých příspěvků se moc hodnotila formální stránka prezentace na úkor obsahu. Některé poznámky o věděcké práci byly spíše odrazující než motivační. Občas to vypadalo, že na přednášení kritizuje chyby, které sám dělá. U některých příspěvků pro samý úvod a shrnutí nezbyl čas na to důležité. Citování u diskuse "kolega říká, že..." mi přišlo nadbytečné, vždyť to všichni slyšeli.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
V ničom.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Podmienkou zápočtu je tvorba vlastného projektu. To je výborná príležitosť si niečo skúsiť postaviť a naučiť sa tak niečo nové.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Žádnést. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [8]: 1
- 2 : 10 % [1]: 2
- 3 : 10 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 80 % [8]: středně obtížný
- 4 : 20 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký