Trojek Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [16ZDOZ1] Základy dozimetrie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 13
- Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [14]
1: |
|
85 % [12] |
2: |
|
14 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Musím říct, že poznámky z přednášek jsou dost důležité. Na některých jsem chyběla a pak se mi to u zkoušky vymstilo...st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Někdy se zbytečně táhnou. Kdyby byl výklad malinko zkomprimovaný, mohla by se klidně i hodina ubrat.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Príjemné prednášky v pokojnom tempe. Učivo dobre vysvetlené.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Společné počítání příkladů, takže se nikdo nepotí u tabule. Nechává čas na rozmyšlenou. Na druhou stranu to někdy moc neodsýpá.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
příklady byly lehké a výsledky v prezentaci. Snažil se i odvodit některé vzorce aby nespadly jen tak z nebe.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Převážně vlastní zápisky a prezentace z přednášek.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Prezentace z přednášek + zápiskyst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zápisky z hodin, skripta od Šedy. Nedoporučuju držet se jenom těch skript - já to udělala a byla to chyba, protože tam některé důležité pasáže chybí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
A prezentace, které byly dány k dispozici až v posledních dvou týdnech semestru.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
3 otázky, čas na přípravu a pak přednesení zkoušejícímu. Když člověk tápe, zkoušející nadhodí nápovědu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Veľmi príjemná skúška.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zkouška je velice milá a příjemná, dostanete k zpracování 3 otázky. Ocenila bych paradoxně přísnější hodnocení. Odešla jsem s Ačkem, ale vůbec jsem z něj neměla radost. Nicméně je vyžadována znalost (a pochopení!!) veškeré látky, takže i když odejdete s dobrou známkou, neznamená to, že tomu nebude předcházet podrobný výslech!st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Zkouška pohodová, asi na půl hodinky. V podobné atmosféře jako přednášky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zkouška probíhala hladce, nic těžkého a hezky se se zkoušejícím povídalo a diskutovalo.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Klidný přednes, snahu o pochopitelné vysvětlení látkyst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Pozitívnu náladu, dobre vysvetlenie preberanej látky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Spousta praktických příkladů skrz naskrz látkou - to je super, člověk si to pak snáze zapamatuje. Všechno vykládá pečlivě, vysvětluje, k čemu je jaká veličina dobrá. Navíc je to moc příjemný a sympatický člověk, takže když náhodou máte hodinu v pátek ráno, nejste pak naprdění, když ve škole 4 hodiny musíte zírat do plátna.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Trpělivost, snaha všechno pořádně vysvětlit.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Opravdu se snažil vše dopodrobna vysvětlit a ujišťoval se, zda tomu rozumíme. Neustále se vracel již k probraným problémům a ukazoval mezi nimi souvislosti.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Občas byl výklad trochu zdlouhavýst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zkrátit "čas na rozmyšlenou" u příkladů.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
-
Slidy z prezentací, nechat o trochu déle vidět, nestíhalo se pak vždy vše přepsat.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Mohlo by se spočítat více příkladů. I když to vyloženě není potřeba, nějaká aktivita by studentům v předmětu prospěla.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Příklady mi přišly vhodně vybrané, vždy se jednalo o společné odvození nebo ilustraci právě probraného. "Sloučení" cvičení a přednášek tak mělo svůj smysl.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 14 % [1]: středně obtížný
- 4 : 42 % [3]: lehký
- 5 : 42 % [3]: velmi lehký