Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Trojek Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [16ZDOZ1] Základy dozimetrie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 13
  • Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [14]
1:
85 % [12]
2:
14 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Musím říct, že poznámky z přednášek jsou dost důležité. Na některých jsem chyběla a pak se mi to u zkoušky vymstilo...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Někdy se zbytečně táhnou. Kdyby byl výklad malinko zkomprimovaný, mohla by se klidně i hodina ubrat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Príjemné prednášky v pokojnom tempe. Učivo dobre vysvetlené.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Společné počítání příkladů, takže se nikdo nepotí u tabule. Nechává čas na rozmyšlenou. Na druhou stranu to někdy moc neodsýpá.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • příklady byly lehké a výsledky v prezentaci. Snažil se i odvodit některé vzorce aby nespadly jen tak z nebe.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Převážně vlastní zápisky a prezentace z přednášek.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Prezentace z přednášek + zápisky
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zápisky z hodin, skripta od Šedy. Nedoporučuju držet se jenom těch skript - já to udělala a byla to chyba, protože tam některé důležité pasáže chybí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • A prezentace, které byly dány k dispozici až v posledních dvou týdnech semestru.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • 3 otázky, čas na přípravu a pak přednesení zkoušejícímu. Když člověk tápe, zkoušející nadhodí nápovědu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Veľmi príjemná skúška.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkouška je velice milá a příjemná, dostanete k zpracování 3 otázky. Ocenila bych paradoxně přísnější hodnocení. Odešla jsem s Ačkem, ale vůbec jsem z něj neměla radost. Nicméně je vyžadována znalost (a pochopení!!) veškeré látky, takže i když odejdete s dobrou známkou, neznamená to, že tomu nebude předcházet podrobný výslech!
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Zkouška pohodová, asi na půl hodinky. V podobné atmosféře jako přednášky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkouška probíhala hladce, nic těžkého a hezky se se zkoušejícím povídalo a diskutovalo.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Klidný přednes, snahu o pochopitelné vysvětlení látky
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Pozitívnu náladu, dobre vysvetlenie preberanej látky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Spousta praktických příkladů skrz naskrz látkou - to je super, člověk si to pak snáze zapamatuje. Všechno vykládá pečlivě, vysvětluje, k čemu je jaká veličina dobrá. Navíc je to moc příjemný a sympatický člověk, takže když náhodou máte hodinu v pátek ráno, nejste pak naprdění, když ve škole 4 hodiny musíte zírat do plátna.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Trpělivost, snaha všechno pořádně vysvětlit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Opravdu se snažil vše dopodrobna vysvětlit a ujišťoval se, zda tomu rozumíme. Neustále se vracel již k probraným problémům a ukazoval mezi nimi souvislosti.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Občas byl výklad trochu zdlouhavý
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkrátit "čas na rozmyšlenou" u příkladů.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Slidy z prezentací, nechat o trochu déle vidět, nestíhalo se pak vždy vše přepsat.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Mohlo by se spočítat více příkladů. I když to vyloženě není potřeba, nějaká aktivita by studentům v předmětu prospěla.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Příklady mi přišly vhodně vybrané, vždy se jednalo o společné odvození nebo ilustraci právě probraného. "Sloučení" cvičení a přednášek tak mělo svůj smysl.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 14 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 42 % [3]: velmi lehký