Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Urban Tomáš Ing. Ph.D. - [16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 10
  • Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
66 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
33 % [2]
2:
66 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Pozitivní přístup, trpělivost. Libí se mi, že se občas vypíchnou nějaké poznatky, u kterých mi leccos docvakne. Na přednáškách se to často jen tak přejde.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Dobrou náladu, snahu vysvětlit učivo
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Je to taková veselá kopa.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření
    • Peče výbornou vánočku!
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Cvičení byla poměrné lehká, snažil se vše vysvětlit. Zápočet neobsahoval žádné příliš těžké příklady ale pár chytáků tam dal, na které upozornil během semestru.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Občas se u některých úloh zastavíme na zbytečně dlouhou dobu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Udělat cvičení záživnější
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • nedělat příliš dlouhé pauzy mezi příklady, pak jsme zbytečně nestihli spočítat některé příklady a táhli si je na další týden. Dlouhé pauzy trochu uspávaly, zvlášť po ránu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Jsou tak brzo ráno, že snad všichni spí
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1
  • 2 : 66 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 16 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 83 % [5]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem hodnotícím, je to dobrá zpětná vazba a budu snažit se z toho poučit pro příští rok. Dovolím si také pár poznámek:

1) Cvičení se snažím vždy přizpůsobit tempu celé skupiny studentů. Rozumím tomu, že pro někoho může být pomalejší, pro někoho rychlejší. V principu jde ale o to, aby studenti jen neobkreslovali nějaké klikyháky z tabule, ale dávali si věci do souvislostí (a jsem také rád, že toto i někteří z vás přímo v anketě oceňují).

2) Bohužel musím také napsat, že většina pauz (a podle mě ne tak dlouhých) je způsobena jistou neaktivitou vás–studentů. Pokud položím otázku (do pléna), velmi často mají studenti "zalehlé uši", popř. "něco padá ze stropu a je potřeba koukat do lavice, to aby TO nenapadalo do očí". Řešením je např. vyvolávat jmenovitě (což často i dělám), nemyslím si však, že to je ze strany studentů hodnoceno pozitivněji. ;-)

Ještě jednou děkuji za komentáře i za hodnocení vánočky ;-)