Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod [01MRM] Metody pro řídké matice [01VYMA] Vybrané partie z matematiky Role učitele
Cvičící |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4] | 1.25 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>