Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[16DRZP] Dozimetrie a radioaktivita životního prostř.
[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2 [16RZP] Radionuklidy v životním prostředí [16URF2] Úvod do radiační fyziky 2 Role učitele
Zkoušející |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|