Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[16DRZP] Dozimetrie a radioaktivita životního prostř.
[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2 [16RZP] Radionuklidy v životním prostředí [16URF2] Úvod do radiační fyziky 2 Role učitele
Cvičící |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: (1.5, 2.0>