Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01DIFR] Diferenciální rovnice

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[00ATH1] Athens
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
[01MKP] Metoda konečných prvků
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[01PAA] Paralelní algoritmy a architektury
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 37 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [84] 1.54
1 : |=============.......| 66 % [56]  
2 : |====................| 19 % [16]  
3 : |==..................| 9 % [8]  
4 : |=...................| 3 % [3]  
5 : |....................| 1 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Ačkoliv výklad byl přehledný, trochu jsem postrádal takový, no řekl bych skoro až vránovský nadhled. Myslím tím, že by nebylo špatné tvrzení každé věty rozebrat a redukovat (i přes možné zjednodušení) na jednu výstižnou českou (tj. bez matematických symbolů) větu. Dále na konci každého složitějšího důkazu zopakovat (v rychlosti, ať to stihnete odpřednášet :) ) hlavní myšlenku. Abych konkretizoval tu myšlenku redukce na českou větu, udám pár příkladů... Např u řešení soustavy lin. dif. rovnic 1-tého řádu vynikne analogie s řešením lin. dif. rovnicí n-tého řádu, když se věty pojmenují jako: O vyjádřitelnosti řešení pomocí FS, O výměně FS, O vyjádření Wronckiánu pomocí exponenciely, O existenci rovnice, kterou FS řeší atd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zprehlednit nektere delsi dukazy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • u složitějších konstrukcí více důrazu na hlavní strukturu důkazu, méně na technické detaily, které byly občas trochu na úkor přehlednosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Já osobně nevím o ničem, co by se dalo ještě zlepšit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející by mohl přehodnotit průběh zkoušky a nějak normalizovat hodnocení písemné části zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Přesnost, srozumitelnost výkladu. Všechno se dalo perfektně stíhat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozumi tomu, priklady pro odlheceni, prehledny zapis na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice se mi líbila přehlednost, s jakou přednášíte. Vždy bylo vidět, odkuď jsme vyšli a kam jsme přišli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • důslednost ve výkladu, vstřícný přístup ke sudentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající znalost látky, humor, nestresovost zkoušky (pan docent byl zkrátka "naprosto v pohodě"). Také musím ocenit dokonalý zápis na tabuli (na tyhle přednášky by se spousta vyučujících měla přijít podívat, aby viděli, jak se píše správně na tabuli).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Propracované přednášky, pohotové odpovědi na položené dotazy, vtipné příklady z praxe (sestavil diferenciální rovnici průtoku vody uniklé z KJCH stropem do patra pod ní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Vsechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvicil doc. Humhal. Malo cviceni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • Vlastni zapisky, studentska skripta, Kluvanek a dalsi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kluvánek, Mišík, Švec: Matematika II, skripta doktora Štěpáníka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od Zbyška Štěpáníka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z wikiskript (díky Zbyšku) a z vlastních poznámek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Problem je pisemka v kombinaci s nedostatkem cviceni. V pisemce maly prostor pro chybu. Ustni zkouska standardni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodová zkouška. Jasně formulované otázky, dostatek času na rozmyšlení, s panem docentem výborná domluva. Co víc si přát....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na dvou termínech jsem pozoroval odlišnou náročnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 16 % [1] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [3] 11-14
5 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [10] 1.00
1 : |======..............| 30 % [3] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |======..............| 30 % [3] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 2.00
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7] 2.00
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ne
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ne
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 2.29
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 1.71
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7] 1.86
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne