Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01NUM] Numerická matematika

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[00ATH1] Athens
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
[01MKP] Metoda konečných prvků
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[01PAA] Paralelní algoritmy a architektury
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 15
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [73] 1.86
1 : |========............| 39 % [29]  
2 : |========............| 42 % [31]  
3 : |==..................| 12 % [9]  
4 : |....................| 2 % [2]  
5 : |....................| 2 % [2]  

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Na nic si nehraje. Když se člověk na něco zeptá, všechno se snaží ochotně vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasi tak, ze se na jeho prednaskach daji poridit kvalitni zapisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Prednasky jsem moc nenavstevoval, protoze vykladanou latku slo zvladnout za zlomek casu v ramci samostudia. Toto plati o vsech prednaskach, ktere jsem zatim s p. Benesem mel.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvičícím byl p Oberhuber, nikoliv p. Beneš jak nabizi anketa. Problem se cvicenim byl ten, ze se v podstate nejednalo o cviceni. Az do slozeni zkousky z NUM jsem nepochopil, k cemu byla cviceni v tomto formatu povinna, natoz pak uzitecna. Po slozeni zkousky uz mi to bylo jedno. Cviceni probihalo formou prednasky, povetsinou pak odvozovanim jakychsi nerovnosti. Odvozovani probihalo stylem "opisu na tabuli co jsem si pripravil a vy si to opiste do sesitu". Kdybychom zminene materialy dostali v elektronicke podobe, mohli jsme danou latku (jakkoli pochybuji o jeji smysluplnosti, coz mozna plyne z nepochopeni) zvladnout v case nizsim a netravit zbytecna odpoledne ve skole. Timto vsak nezavrhuji ideu cviceni k danemu predmetu (o jehoz povinnosti uz jsem pochyby projevil). Bylo by mnohem vhodnejsi cvicit implementaci probiranych metod, mohli bychom si treba ukazat vyhody a nevyhody jednotlivych lagoritmu, jejich numerickou stabilitu, casovou narocnost, zkratka bavit se o praktickych strankach teoreticky zvladnutych
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Zapisky z ftp, jen drobne doplnene, mi k priprave stacily.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ondrovy a Jindrovy zápisky z FTP/stránek SUnie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Otazka typu "dokazte lemma 2" je dle meho spatna. Dokazani nerovnost upravami na stranku vubec nekoresponduje s porozumnenim algoritmu, ktereho se to tyka. Samozrejme, zminena nerovnost je pro funkcnost algoritmu podstatna, nicmene zadavani otazek tohoto typu vede studenta k tomu, ze se nauci prave jen tyto "malichernosti" a na celkove porozumneni algoritmu (o dovednosti zaradit zminenou nerovnost do kontextu teorietickeo ramce daneho algoritmu ani nemluve) nezbude cas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji možnost umazání jedné otázky za program
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] 1.80
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] 1.60
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [4] 11-14
5 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=============.......| 66 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7] 1.00
1 : |========............| 42 % [3] z vlastních zápisků
2 : |===.................| 14 % [1] z cizích zápisků
3 : |===.................| 14 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [5] 1.60
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ne
2 : |========............| 40 % [2] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.60
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [5] 1.80
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne