Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01SSM2] Seminář současné matematiky 2 [01TC] Teorie čísel [01TEMA] Teorie matic Role učitele
Přednášející, Cvičící |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3] |
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5] | ||||
|
Jaroslav Kysela