[01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 39
- Procento hodnotících: 28 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 39 studentů.
- Ukončilo předmět: 31 studentů.
- Průchodnost: 79 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jeden ze spíše prakticky založených matematických předmětů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nejsem si jistý, nakolik by měl být tento předmět povinný pro obor matematická informatika, ale bavil mě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prima předmět, dobře strukturovaný. Přednášky doplněné vtipnými komentáři a příklady ze života.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Především teorie k řešení diferenciálních rovnic, které na nás už od prváku porůznu vyskakují...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Užitečný, ale vcelku nudný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hezký kurz o diferenciálních rovnicích.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zdařilý úvod do diferenciálních rovnic. V první části předmětu jsou probírány různé typy obyčejných diferenciálních rovnic a postupy jejich řešení. V druhé (pro mě zajímavější) části byly probrány teoretické vlastnosti řešení rovnic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na začátku se postupně projdou jednotlivé typy rovnic a jejich řešení, poté následuje těžší teoretičtější část. Předmět je veden velmi precizně.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nejdřív kuchařka pro řešení a pak dost teoriestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Fajn, uzitecny predmet.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 1.64
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 36 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 63 % [7]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 72 % [8]: ano
- 3 : 18 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká