Humhal Emil doc.RNDr. CSc. - [01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 38
- Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
40 % [4] |
2: |
|
60 % [6] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
40 % [4] |
2: |
|
60 % [6] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Ohromný rozsah vědomostí, poznámky typu "protože jsem to už před vámi spočítal, tak vám řeknu, že ..." které urychlují cvičenístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota a vstřícnost, smysl pro humor.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
připravenost a určitá míra vedení při počítání příkladů (cvičení se díky tomu nikdy nezasekalo na žádném příkladě)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velké zkušenosti, zchopnost vysvětlit látku, užitečné tipy a triky, nezadávání úkolů a písemekstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pečlivou přípravu a skvělou znalost látky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Presnost, srozumitelnost.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Nějaké podstatné věci z teorie napsat na tabuli, zopakovat nebo alespoň říkat pomaleji.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
"Pište "sin x" a ne "sin(x)", závorka se tam píše jen při programování!" Takovéhle blbůstky by se asi řešit nemusely..studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Cvičení jednou za 14 dní je moc málo!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na cvičení by bylo vhodné probrat více těžších příkladů, jaké se objevují v písemkách. (vypočítali jsme jen 2 soustavy rovnic a ŽÁDNÉHO RICCATIHO!)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi kvalitní cvičení. Látka byla dobře rozvrhnuta do celého semestru, vše se stihlo dobře procvičit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Omezit úvodní část cvičení (integrální křivky) a přidat více těžších příkladů, které odpovídají těm zkouškovým.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Neumíte li cokoliv, třeba integrovat, či se na to zrovna necítíte, modlete se ať nejse vyvoláni k tabuli.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [4]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 8 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1
- 2 : 60 % [6]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 10 % [1]: středně obtížný
- 4 : 60 % [6]: lehký
- 5 : 30 % [3]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [3]: Slovní odpověď