[01TEMA] Teorie matic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 18
- Procento hodnotících: 33 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 18 studentů.
- Ukončilo předmět: 17 studentů.
- Průchodnost: 94 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Dobrý předmět: Zajímavý obsah, mírně netradiční forma, konečně předmět hodnocený dostatečným množstvím kreditů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět je veden seminárním způsobem - na zápočet si studenti připraví nějaký kus výkladu a vyřeší nějaké úkoly.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavá látka.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy teorie matic vedené jako seminář, tzn. každý přednáší jedno téma + nějaké příklady jako dústudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobrý předmět, neb náš ročník byl poměrně silný a tak přednášky stály za to.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Perfektní předmět, kvalitní ač přednáší studenti. Paní profesorka Pelantová nenechavá nikoho oráci odfláknout, což je dobře.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [5]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká