Pelantová Edita prof.Ing. CSc. - [01TEMA] Teorie matic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 17
- Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
83 % [10] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Na to, že je předmět veden seminárním způsobem, což bývá obvykle poněkud problematické, mi to přišlo fajn. Všechna témata člověka nezajímají, ale každý si najde něco. co ho zaujme.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výborný předmět, na který jsem se vždycky těšil. Mimo jiné i proto, že se student mohl do hodiny aktivně zapojit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Přednášení studentů u tabule je užitečná zkušenost, mělo by být víc takových předmětů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Na paní profesorce Pelantové toho oceňuji hodně, ale ve vztahu k Teorii matic je potřeba vybrat jen část jejích kladných stránek. Většina předmětů, které jsou tvořeny přednáškami studentů, je špatná; TEMA je vynikající. Paní profesorka dokáže nedat zápočet člověku, který svoji prezentaci odflákne, a protože to průběžně dává najevo, špatné prezentace se téměř nevyskytují. A předmět je přínosnější, když si student nějaké téma musí nastudovat sám, než když stačí pasivně přijímat. Více takových předmětů! Tleskám!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Volbu témat tak, aby se pokud možno hodili k našemu studijnímu zaměření.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
výběr témat pro studenty tak, že mají smysl pro to, čím se student zabývástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vtip. Organizaci.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Občas (spíš zřídka) zarazí studenta, o němž má pocit, že vykládá něco mírně nesmyslného, i když má student pravdu a jen se na problém dívá z nečekané strany. Občas má možná příliš přesnou představu o tom, jak některou látku prezentovat, a trochu ji studentovi nutí. Ale to je asi nezbytná daň za to, že udržuje předmět v chodu a velmi zkušeně pomáhá těm prezentujícím studentům, kteří nevykládají látku optimálně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Doktorka Dvořáková by vás mohla učit vlídnému přístupu. Mám z vás strach už od prváku. To vám prostě nejde. Vy to ale víte, že? To přísloví s tím psem a kousky znám...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Žádné nejsoustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 90%-100%
- 2 : 16 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [6]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď