[12NME1] Numerické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 134
- Procento hodnotících: 4 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 134 studentů.
- Ukončilo předmět: 81 studentů.
- Průchodnost: 60 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Vcelku náročný předmět, sice se nevyrovná matematické analýze z druháku, ale učení na zkoušku zabere dost času. Chybělo mi víc praktických aplikací, myšleno jiných, než využití k výpočtu integrálu. Člověk se naučí spoustu teorie, ale tu již týden po zkoušce zapomene a vše tedy přijde vniveč.Lukáš Nevařil
-
Konečně možnost zjistit, co vlastně konkrétněji znamená to "tady už to vyřešíme numericky", na které člověk naráží na každém rohu. Rozhodně přínosný předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Určitě zajímavý předmět, který by mohl být podán zajímavější formou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Počítačové řešení základních algebraických i analytických úloh.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Základy numerické matematiky, rozhodně potřebné k dalšímu studiu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Otrasstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 2.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 16 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [5]: ano
- 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká