Váchal Pavel Ing. Ph.D. - [12NME1] Numerické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 54
- Procento hodnotících: 5 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Doporučuji vytisknout/přinést elektronicky materiály ze stránek prof. Limpoucha a do nich dopisovat věci řečené navíc a vysvětlující poznámky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Učila jsem se jen z poznámek, možná kdybych měla jiné otázky, tak by tato příprava byla nedostatečná. Mám pocit, že ne všechno, co se probíralo na přednáškách/je ve skriptech se zkouší, je fajn si předem zjistit, co se zkouší a co ne ;)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Slidy z webu a poznámky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Na začátku je minitest asi na 6 otázek (a,b,c,d) v mém případě se pak neptali, proč jsem to tak vyplnila. Po něm každý dostane sadu cca 3 otázek, stačilo mi k tomu něco málo napsat, o zbytku jsme se pobavili a když jsem něco úplně nevěděla, velmi jednoduše mě k tomu navedl, velmi vstřícný a velmi příjemná atmosféra.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Snahu vysvětlit, realistický přístup ("Až tohle budete v praxi dělat, neprogramujte to sami!"), snaha pomoct nám do budoucna ke zkoušce ("Studenti často říkají tohle a je to špatně, protože...").studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 25 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď