Legerský Jan Bc. - [01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Velmi příjemný a lidský přístup ke studentům, v hodinách vždy panovala přátelská a pohodová atmosféra, vždy veselý, body za domácí úkoly.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Nepočítat příklady z Poštových řešených úloh a už vůbec z nich nedávat úkoly, to můžeme úlpně sami a doma. Zaměřil bych se spíš na takové oblíbené testové libůstky, třeba některé fyzikální aplikace se nedělají ani na přednáškách ani na cvičeních za to jsou samozřejmě v testu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jediné, na čem by mohl zapracovat, je časová organizace hodiny. Složitější příklady na konci hodiny jsme projížděli kvapem. Nebylo by od věci některé příklady počítat sám a důkladně vysvětlit. Také by se hodilo zvolnit tempo řeči. Jinak jsem se na tyto hodiny těšila i když pro mě analýza byla, je a asi i bude strašákem.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [1]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď