[01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 181
- Procento hodnotících: 6 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 181 studentů.
- Ukončilo předmět: 76 studentů.
- Průchodnost: 41 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Je nutné se na cvičení průběžně připravovat, o zkouškovém se deficit znalostí těžce dohání. Doporučuji si půjčit sbírku řešených příkladů, hodně pomůže při vychytání špatného cvičícího. Přednášky povinné nejsou, ale díky zřejmému výkladu se docházka vyplácí.Šimon Greško
-
Po prepočítaní asi 1500 príkladov ma to aj začalo baviť :)Adela Nováková
-
Hlavne, že je to za namistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Konečně integrály... tedy alespoň na chvíli.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Najťažší predmet, ktorý vyžaduje najviac času na prípravu a každodenné počítanie príkladovstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Největší strašák semestru. Člověk musí makat, makat a makat, aby po zkoušce mohl zavřít s klidným svědomím index a říci si, že teď ostatní zkoušky letního semestru budou už jenom lehčí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Matematika, bez které se nelze obejít.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Tohle je jednoznačně stěžejní předmět LS, opravdu nepodceňujte!studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nicstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
stravitelnější než předchozí dílstudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [6]: 2
- 3 : 50 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.18
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [9]: ano
- 3 : 16 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká