Batysta František Ing. - [01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
37 % [3] |
2: |
|
50 % [4] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
37 % [3] |
2: |
|
50 % [4] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Přístup k věci, zábavnost, věčně dobrá nálada, orientace v látce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vhled do algebry, připravenost, malé písemky, které mě donutily se učit, ochota vysvětlit a ukázat věci z jiného pohledu (přednáška o dešifrování signálu) a mít s námi náhradní cvičení i na rektorské volno.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snahu vysvětlit, vstřícnost, ochotu, hezký vztah ke studentům, průběžné testy, užitečné konzultace.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zápal, nadšení, trpělivost, vstřícnost, zkušenosti, umí tostudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Akčnost, elán a nadšení pro lineární algebru (a nejen pro ni). Velice milý a ochotný cvičící, který dokáže naučit. Ukáže vám, jak co řešit a zároveň člověka donutí přemýšlet. Nejen při počítání u tabule, ale také na začátku každé hodiny drobnou písemkou - ty jsou klíčové (společně s mírou absence) pro udělení zápočtu. Líbila se mi také hodina, kde nám ukázal praktickou aplikaci vlastních čísel při analýze signálu - tedy v podstatě diskrétní fourierovskou transformaci.Jan Mazáč
-
Způsob, jakým podává učivo, praktické příklady použití. Ochotu dovysvětlit, co člověk nepochytil. Občasné vtipné poznámky.Michal Tichý
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Mohl by zvážit staronový přístup prof. Šťovíčka a nedržet se tolik algebry vyložené doktorkou Dvořákovou/Baľkovou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Příklady často přecházely od lehoučkých k těžkým bez převodního mostu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Asi časem člověk objeví cesty, jak něco co nejefektivněji vysvětlit, a pořád je trochu hledá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Včas opravovat písemky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Někdy by se mohl spočítat (či alespoň naznačit) i nějaký obtížnější příklad ze zkouškové písemky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nevím, snad občas lépe rozvrhnout látku, co se cvičí, ale obávám se, že letos to bylo dáno jistým skluzem na přednáškách...Jan Mazáč
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Myslím si, že by bylo vhodné (stejně jako by to bylo vhodné v zimním semestru) zařadit u každé kapitoly alespoň jeden příklad zkouškové obtížnosti - nemyslím si, že by bylo nutno jej celý počítat, ale třeba ukázat cestu, kterou se vydat.Jan Mazáč
-
Na rozdíl od minulého semestru se probraly všechny okruhy a typy příkladů potřebné ke zkoušce.Michal Tichý
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [4]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 35 % [5]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 37 % [3]: 1
- 2 : 50 % [4]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [4]: středně obtížný
- 4 : 37 % [3]: lehký
- 5 : 12 % [1]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď