[01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 43
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 43 studentů.
- Ukončilo předmět: 32 studentů.
- Průchodnost: 74 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Předmět poskytuje rozšíření zimního kursu lineární algebry o teorii operátorů, matic, kvadratických a hermitovských forem. Rozhodně jeden z klíčových předmětů letního semestru, jehož látku v dalším studiu nejspíše často zužitkujeme.Jan Mazáč
-
I když se tento předmět zdál zprvu těžko uchopitelný, teprve v druhém ročníku člověk ocení, co se naučil a zjistí, v čem všem se Lineární algebra využívá.Michal Tichý
-
Další z předmětů, jehož zajímavost těží ze skvěle napsaných skript.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokračování algebry ze zimního semestru. Operátory, matice, spektrální teorie, hermitovské a kvadratické formy, prostory se skalárním součinem, stihnout jsme měli i metrickou geometrii.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokračování lineární algebry prvního semestru. Zpočátku vypadá rozházeně, probírají se jednotlivé kapitoly bez velké návaznosti, což se změní až v poslední kapitole, což se asi největší rozdíl oproti zimě. Na áčku se bere velmi podrobně teorie, což u lineární algebry je super, všechno je precizně vybudované, ta trocha námahy navíc za ty rozšířené obzory rozhodně stojí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět má potenciál k tomu být zajímavý, bohužel je však jeho současné provedení velmi nešťastné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
LAA2 se mi velice líbila. Měli jsme skvělého cvičícího a pečlivého přednášejícího. Obsah byl zajímavý a srozumitelný - existuje dostatek literatury. Zkouška byla sice náročná, ale vcelku příjemná.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky byly nudné, bylo zbytečné na ně chodit. Zkouškový test byl několikanásobně těžší než probírané příklady na cvičeních (podobně jako na LAP).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi zajímavý a užitečný předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokud dobře umíte LAA1, neměli byste mít žádný problém.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 1.82
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 54 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 18 % [2]: 2
- 3 : 18 % [2]: 3
- 4 : 9 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [10]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká