Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA4] Matematická analýza A4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 25
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
100 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
100 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Příklady na cvičení jsou sice řešeny občas trošku svižněji, ale za to srozumitelně. Cvičící ochotně vysvětlí každému co potřebuje.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Připravenost a rychlý výklad i zvládnutí velkého počtu studentů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
cvičení celkově skvěléstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nadšení, skoro mu při výkladu jiskří oči, je vidět, že ho to baví. Je hezké, že před samotným počítáním je shrnutí teorie. Nadhled. Lidi u tabule netrápí, pomáhá. Faktická přesnost. Stihne se probrat vše podstatné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jede místy jako kulomet, ale i tak se to dá stíhat v pohodě.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Moc rychlé tempo, není prostor na diskuzi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Asi v ničem. Jen toho bývá trochu moc, ale kdyby zpomalil, tak by se to všechno nestihlo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Proč jsou povoleny jen 3 absence a ne 4 jako minulý semestr? Co kdyby byl někdo 2 týdny nemocný? Mně připadalo, že absence jsou ve všech předmětech nastaveny tak, aby člověk mohl 2 týdny chybět..studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nestíhají se komplexní funkce (tentokrát se stihly naprosto vyjímečně)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 80 % [4]: lehký
- 5 : 20 % [1]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď