Humhal Emil doc.RNDr. CSc. - [01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 108
- Procento hodnotících: 9 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
40 % [4] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
20 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
40 % [4] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
20 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
dokonalá znalosť algebry :)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Preciznost, kterou vyžaduje i po studentech. Ze začátku se to může zdát trochu přísné, ale u zkoušky člověk poděkuje.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Dbá na přesnost vyjadřování a nutí tím studenta k maximálnímu soustředěnístudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
poriadok na tabuli a presné vysvetlenie každého kroku aby to pochopil fakt každý, to bolo úplne superAdela Nováková
-
Velmi srozumitelně vysvětlená a probraná látka, opakování teorie z přednášekLucie Hamáčková
-
umi dobre vysvetlit latkuVeronika Agafonova
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Po toľkých rokoch cvičenia algebry je pánovi docentovi všetko dávno jasné, ale nám nie vždy bolo...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
tvrdý prístup k menej schopným študentomstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nezvyšovat tolik hlas na studenty, kteří před tabulí neví nebo něco spletou. Být vyvolán k tabuli tak pro někoho mohla být noční můra.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Menej kriku a nervozityAdela Nováková
-
Myslím, že by nebylo nutné tolik křičet během počítání u tabule a vyvíjet takový nátlak na studentyLucie Hamáčková
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Týdenní hodinová dotace mi přijde nedostatečná, nebylo možné stihnout probrat všechnu látku (např. lin. variety)Lucie Hamáčková
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [4]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 26 % [4]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1
- 2 : 40 % [4]: 2
- 3 : 20 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 20 % [2]: středně obtížný
- 4 : 60 % [6]: lehký
- 5 : 20 % [2]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď