Klika Václav Ing. Ph.D. - [01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 11
- Procento hodnotících: 18 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Nic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Lépe rozumět látce (často dělal chyby), dodržovat značení synchronizované s přednášejícím + být srozuměn s tím, kde na přednáškách jsme (občas se vyžadovala znalost učiva, které jsme ještě nebrali). Zbytečně nebrzdit výuku tím, že bude u tabule stát deset minut člověk, který očividně nic neví.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 50 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [1]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Komentáře učitelů k předmětu
Stál bych o zpětnou vazbu ode všech studentů, abych si mohl udělat relevantnější obrázek o nedostatcích mých cvičení.
Neporozumění látce se mi zdá spíše nepravděpodobné (i vzhledem k předchozím cvičením tohoto předmětu v minulých letech vč tehdejší zpětné vazby), ale chyby při výkladu či počítání nemohu bohužel vyloučit.
Vzhledem k malé frekvenci cvičení je bohužel někdy nutné být lehce napřed před přednáškou. Ale souhlasím, že přehled o odpřednášeném obsahu bych mít měl, obzvláště když byl dočasně změněn přednášející.
Neporozumění látce se mi zdá spíše nepravděpodobné (i vzhledem k předchozím cvičením tohoto předmětu v minulých letech vč tehdejší zpětné vazby), ale chyby při výkladu či počítání nemohu bohužel vyloučit.
Vzhledem k malé frekvenci cvičení je bohužel někdy nutné být lehce napřed před přednáškou. Ale souhlasím, že přehled o odpřednášeném obsahu bych mít měl, obzvláště když byl dočasně změněn přednášející.